debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 (redigerat) kan inte länka till minidase Redigerat 29 augusti 2010 av debatt
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 En sak som är omöjligt att göra fast man inte tror det är att trä en toarulle runt kuken! Om man inte har minidase. Vadå trä? Vadå omöjligt?
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Vadå trä? Vadå omöjligt? Prova bara. Man kan inte stoppa in kuken igenom en hel toarulle, den är för bred. Om man inte har en väldigt liten. Man ska ju helst ha bånge för att det ska gå att ens prova.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 (redigerat) Prova bara. Man kan inte stoppa in kuken igenom en hel toarulle, den är för bred. Om man inte har en väldigt liten. Man ska ju helst ha bånge för att det ska gå att ens prova. Vilken är för bred - pitten eller toalettrullens hål i diameter? Antar att du pratar om hålet på toalettrullen... Så som du skrev meningen så syftar du antagligen på toalettrullen, för annars blir det väl syftningsfel? "Den är för bred" - Menar du kanske att den är för lång? Toalettrullen alltså... Och du åsyftar helt enkelt att rullen är längre än din pitt?? "Om man inte har en väldigt liten." Om du här menar pitt/schnale så förstår jag inte alls... är den liten är det väl inga problem alls att få in den i hålet... 😕 Redigerat 29 augusti 2010 av debatt
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Vilken är för bred - pitten eller toalettrullens hål i diameter? Antar att du pratar om hålet på toalettrullen... Så som du skrev meningen så syftar du antagligen på toalettrullen, för annars blir det väl syftningsfel? "Den är för bred" - Menar du kanske drn är för lång? Toalettrullens alltså. Och du åsyftar helt enkelt att rullen är längre än din pitt?? "Om man inte har en väldigt liten." Om du här menar pitt/schnale så förstår jag inte alls... är den liten är det väl inga problem alls att få in den i hålet... 😕 Alltså. Kuken är för bred för att gå igenom. Det går ett par centimeter, men sen tar det stopp. Det kan man inte tro! Men om man har en väldigt liten kuk så kanske det går. Alltså väldigt liten.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Om det är längden du ska testa behöver du väl ingen rulle alls? Det är ju bara att mäta rullen efteråt, också...
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Alltså. Kuken är för bred för att gå igenom. Det går ett par centimeter, men sen tar det stopp. Det kan man inte tro! Men om man har en väldigt liten kuk så kanske det går. Alltså väldigt liten. För grov menar du?
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Om det är längden du ska testa behöver du väl ingen rulle alls? Det är ju bara att mäta rullen efteråt, också... Längden är skitsamma. Kuken är för bred, alternativt rullen är för smal, det är det som är grejen.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Hur kan det gå ett par centimeter? Är ditt ollon smalare än resten? 😄😆
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 För grov menar du? Ja, så kan man uttrycka det.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Längden är skitsamma. Kuken är för bred, alternativt rullen är för smal, det är det som är grejen. Den är för hög, menar du?
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Hur kan det gå ett par centimeter? Är ditt ollon smalare än resten? 😄😆 Den är väl ingen cylinder heller! Den är ju bredast längre ner.
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Den är för hög, menar du? Den enda som är hög här är du.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Det var en gubbe på tv förut efter kl 12, som hade en vagina. Framkom aldrig om han var skapt sådan från början. Han fick inte gå på röda mattan, sa de.
debatt Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Den är väl ingen cylinder heller! Den är ju bredast längre ner. Nä. Mer såhär:
k9 (oregistrerad) Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Inlägg nr 1000 i denna tråd av mig...
slejnard Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Det blev en: Ciao ciao (halvinbakad) Tomatsås, Ost, Oxfilé, Champinjoner, Lök, Vitlök, Bearnaisesås + skinka
k9 (oregistrerad) Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Det blev en: Ciao ciao (halvinbakad) Tomatsås, Ost, Oxfilé, Champinjoner, Lök, Vitlök, Bearnaisesås + skinka Oh det lät ju smaskens....
slejnard Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Japp..smakade smaskens åxå. Bästa är att jag sparat en bit till i kväll
k9 (oregistrerad) Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Japp..smakade smaskens åxå. Bästa är att jag sparat en bit till i kväll Haha! Jag brukar också göra så..
Fidden Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 men vadå, man får ju trä på rullen i slakt tillstånd, så går det. Gör ont sen dock.
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 men vadå, man får ju trä på rullen i slakt tillstånd, så går det. Gör ont sen dock. Youtube tack.
Dingbats Postat 29 augusti 2010 Postat 29 augusti 2010 Nu ska jag radera en jävla massa Facebookvänner.
Recommended Posts