Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är rätt coolt ändå hur man inte kan se ljud. Tänker på det ibland när jag sitter här med datorn och två högtalare, låter som om det kommer från datorn men det gör det ju inte. Egentligen vet man inte om det låter alls. Fräcka grejer.

250px-Hans_Larsson_circa_1910.jpg

Postat

Det är rätt coolt ändå hur man inte kan se ljud. Tänker på det ibland när jag sitter här med datorn och två högtalare, låter som om det kommer från datorn men det gör det ju inte. Egentligen vet man inte om det låter alls. Fräcka grejer.

250px-Hans_Larsson_circa_1910.jpg

Ja!! Det har jag också tänkt på! Särskilt när man inte har musikspelaren uppe också så allt är helt statiskt på skärmen.

Postat

Det jag ogillar mest med amerikaner är deras jävla fixering vid sin 230 år gamla revolution och låtsas som att de fortfarande är "the land of the free". Mitt arsel.

Postat

Spela fotboll imorgon också! Vi ska vara med i studentserien som är typ korpen fast för studenter, så nu blir det lite mer seriöst. Kommer bli skoj. Först är det 4 veckor utomhus, sen är det inomhus.

Postat

Spela fotboll imorgon också! Vi ska vara med i studentserien som är typ korpen fast för studenter, så nu blir det lite mer seriöst. Kommer bli skoj. Först är det 4 veckor utomhus, sen är det inomhus.

Hur många i laget? 7-manna?

Vad spelar du?

Postat

Hur många i laget? 7-manna?

Vad spelar du?

Vi brukar köra mellan 7 och 9 spelare i vardera laget, det beror på hur många som kommer. Jag är mitt/högerback.

Postat

Mellan 7 och 9 spelare? Är väl bäst att bestämma att det är 7-manna och att ni spelar på en halv normal fotbollsplan alltså. Så får de "överblivna" vara reserver som hoppar in. Att ena laget spelar konstant med 1-2 spelare mindre i matchen är ju orättvist.

För ni spelar väl inte över en hel fullstor fotbollsplan? 110 m lång och 60 bred.

Postat

Mellan 7 och 9 spelare? Är väl bäst att bestämma att det är 7-manna och att ni spelar på en halv normal fotbollsplan alltså. Så får de "överblivna" vara reserver som hoppar in. Att ena laget spelar konstant med 1-2 spelare mindre i matchen är ju orättvist.

För ni spelar väl inte över en hel fullstor fotbollsplan? 110 m lång och 60 bred.

Alltså det är ju lika många i varje lag. Vi spelar på en plan som är större än 7-manna men mindre än 11.

Postat

En sak som är omöjligt att göra fast man inte tror det är att trä en toarulle runt kuken!

Om man inte har minidase.

Haha vafan 😛 Varför ens försöka?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.