Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Idag har jag.

-Lirat Cod.

-Lirat Cod

-Proddat

-Köpt acke-strängar

-Ätit kebabtallrik.

-Lirat Cod.

😕

😄 :D

Redigerat av Memphis
Postat

Jao så brukar jag åxå göra men idag var jag även ljudsnubbe för talarna 😱 De bjöd iaf på obegränsat med varmkorv sen 🥰

Jaha ja men då är det värt det!

Postat

Nu har jag handla bl.a. öl och ett fotbollsspel. Pes2009 heter det.. FIskgratäng, fiskbullar, korv, ägg, mjölk, filmjölk, tekakor OCH mildost. Antecknar ni? 😕

Postat

Nu har jag handla bl.a. öl och ett fotbollsspel. Pes2009 heter det.. FIskgratäng, fiskbullar, korv, ägg, mjölk, filmjölk, tekakor OCH mildost. Antecknar ni? 😕

Nej. Jag har skrivare.

🙂

Har affären som har tv-spel öppet NU???

k9 (oregistrerad)
Postat

Åskar här. 🤪

Behöver man dra ut sladdar o så om man bor i en modern lägenhet? Finns väl blixtskydd, jordfelsbrytare osv?

Brukar vara lugnt i nyare fler-familjshus. eller om el stammarna är bytta nyligen med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ska jag jobba

jobbigt

Postat

Åskar här. 🤪

Behöver man dra ut sladdar o så om man bor i en modern lägenhet? Finns väl blixtskydd, jordfelsbrytare osv?

Det beror på vad du vill uppnå. Skiter du i om det slår ned och börjar brinna behöver du inte göra någonting var du än bor.

Befinner du dig i en modern kåk så bör i alla fall åskledare finnas. Jordfelsbrytare däremot kan du nog glömma.

Det får du sätta in själv. Bra med laptop har jag kommit på. Man kan köra på batterier då. Jag får alltid en varningssignal tidigt om åskan närmar sig för då flämtar ljuset i min femarmade takrona i sovrummet.

Postat

Nej. Jag har skrivare.

🙂

Har affären som har tv-spel öppet NU???

Japp, öppet till 22 varje kväll det tycker jag är bra för att vara lilla Staden. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.