Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är ni bakis eller? (Alla som känner sig träffade får svara)

Nope! har varit å spelat litte litte grann mellan en massa tal. Svårt å nervöst med bara två-tre låtar i taget å sen sitta å vänta. Pub i tre timmar är enklare gigs.

Snart iväg å dricka kräftor å halsa brännvin knulla å slåss. 😑

Postat

musli sedan kaffe och finska pinnar och sedan blir det nog en glass och sedan blir det till att åka iväg och handla och sedan blir det mat och på det blir det kaffe med finska pinnar och sedan kanske en glass och sedan blir det nog en kvällsfika.

🥰

Gött! 😄

Postat

Nope! har varit å spelat litte litte grann mellan en massa tal. Svårt å nervöst med bara två-tre låtar i taget å sen sitta å vänta. Pub i tre timmar är enklare gigs.

Snart iväg å dricka kräftor å halsa brännvin knulla å slåss. 😑

Aa.. jag hatar den väntan som blir och sedan bara köra en 3 låtar. Hinner knappt bli varm i kläderna. Jag hatar sånt!

Postat

Aa.. jag hatar den väntan som blir och sedan bara köra en 3 låtar. Hinner knappt bli varm i kläderna. Jag hatar sånt!

..därför brukar jag komma en sekund innan och efteråt drar iväg fort som satan. 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.