Neosus Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Är ni bakis eller? (Alla som känner sig träffade får svara)
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Är ni bakis eller? (Alla som känner sig träffade får svara) Nope! har varit å spelat litte litte grann mellan en massa tal. Svårt å nervöst med bara två-tre låtar i taget å sen sitta å vänta. Pub i tre timmar är enklare gigs. Snart iväg å dricka kräftor å halsa brännvin knulla å slåss. 😑
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 musli sedan kaffe och finska pinnar och sedan blir det nog en glass och sedan blir det till att åka iväg och handla och sedan blir det mat och på det blir det kaffe med finska pinnar och sedan kanske en glass och sedan blir det nog en kvällsfika. 🥰 Gött! 😄
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Tränat maggen. Kanske missuppfattade din fråga i onTopic men du fick ju svar sen av andra så. Säkert jättebra med stödträning men använder inte sånt själv så. Atteh.
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Han är envis min granne med trumpeten. Blåser varje dag å jag tror fasen det börjar låta bättre. Vi funtar på att spela in en extremt fri friformsjazzlåt nån dag.-Jazzå?
Neosus Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Nope! har varit å spelat litte litte grann mellan en massa tal. Svårt å nervöst med bara två-tre låtar i taget å sen sitta å vänta. Pub i tre timmar är enklare gigs. Snart iväg å dricka kräftor å halsa brännvin knulla å slåss. 😑 Aa.. jag hatar den väntan som blir och sedan bara köra en 3 låtar. Hinner knappt bli varm i kläderna. Jag hatar sånt!
Neosus Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Aa.. jag hatar den väntan som blir och sedan bara köra en 3 låtar. Hinner knappt bli varm i kläderna. Jag hatar sånt! ..därför brukar jag komma en sekund innan och efteråt drar iväg fort som satan. 😱
Neosus Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Nu ska ja åka å handla lite food! Hejdå dåra! *vinkvink*
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 ..därför brukar jag komma en sekund innan och efteråt drar iväg fort som satan. 😱 Jao så brukar jag åxå göra men idag var jag även ljudsnubbe för talarna 😱 De bjöd iaf på obegränsat med varmkorv sen 🥰
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Är såndär friidrott på tv Finnar! Jag siktar på att vara med i OS 2012...tänkte främst på höjdhopp nu när Holm har slutat och Törnblad inte fixar det riktigt.
slejnard Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Snart är det 2061! 😮 http://sv.wikipedia.org/wiki/2061_-_Tredje_rymdodyss%C3%A9n
Overkill Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Det jobbiga med facebook är att det är svårt det där med när man ska lägga till någon.
Recommended Posts