debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 De flesta supportar jag varit i kontakt med har uppmanat mig att inte återkomma. De har tyckt att jag varit en jobbig djävel och gett med sig. 😆 Bäst support har HP, Microsoft och delvis Media Markt.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Någon som orka bidra med en vers till en blues låt? Vill spela in de nu men har fått hjärnsläpp och kommer bara på en vers: woke up this morning, with an aching head, woke up this morning oh lord with an aching head woke up this morning just to go to bed. Then I wished I never woke up again. And never did.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 De har inte skickat det automatiska svarsmailet ännu... Com Hem alltså. De är nog inte Hemma. 😳😕😐😛☺️
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 (redigerat) Enligt denna framställningen - som är originalinlägget så framstår det som om den tjej han var ihop med INTE är samma tjej som är med på videoklippen, du skriver ju "EN indisk tjej". Om jag förstått rätt, den tjej han dumpade var en tjej som han inte var ihop med? Inte på riktigt iaf. Eller? 🤪 Ja alltså hon som skickade länkarna är hans föredetta flickvän. Eftersom hon vet att han är svag för Indiska tjejer så tyckte hon att det var roligt när hon på något sätt hittade en indisk transvestit på nätet. Så hans ex är tjej men personen i länkarna var transvestit.. Redigerat 27 augusti 2010 av k9
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Nu e d Finnkampen på teve. Antagligen därför som Ding och Memph e upptagna. Några Världsrekord månntro?
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 De flesta supportar jag varit i kontakt med har uppmanat mig att inte återkomma. De har tyckt att jag varit en jobbig djävel och gett med sig. 😆 Bäst support har HP, Microsoft och delvis Media Markt. Haha! Det kan ju vara ett bra sätt att få som man vill...
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Nu e d Finnkampen på teve. Antagligen därför som Ding och Memph e upptagna. Några Världsrekord månntro? hoppas inte bastubadning är med där. Med tanke på vad son hände i bastu VM menar jag. Svårt att slå jag-ska-stitta-tills-jag-dör ryssen...
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Ja alltså hon som skickade länkarna är hans föredetta flickvän. Eftersom hon vet att han är svag för Indiska tjejer så tyckte hon att det var roligt när hon på något sätt hittade en indisk transvestit på nätet. Så hans ex är tjej men personen i länkarna var transvestit.. Så den she-male som framkom på videosekvenserna var inte på riktigt alltså, utan det var bara maskeringar, en lös atrapp som skulle se ut som en riktig pitt, eftersom en transvestit inte är opererad utan bara uttrycker sin könsidentitet då och då. Däremot kan hon ha varit transsexuell, men inte ens det är väl tillräckligt för att säkert veta om kniven varit framme. Vi satsar på att det var på riktigt, en transsexuell som fått operera sig. 🤪
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 hoppas inte bastubadning är med där. Med tanke på vad son hände i bastu VM menar jag. Svårt att slå jag-ska-stitta-tills-jag-dör ryssen... Ja, usch ja. Hjärnan kokar.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Såg du han som faktist dog? Han vart kokad levande. Hjärtat stannade och skinnet började falla av honom. De var två som att i 110 graders värme och så kastade man på vatten på aggregatet... Vad trodde de skulle hända?
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Nej vadå? Visade de världsrekordförsöket? Läskigt? Hjärnan kokar vid 70. Puttrar sådär...
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 och COM HEM har fortfarande inte bekräftat. Sådär veligt. Vet inte om man ska skickat ett mailformulärbrev till nu då. Men då krånglar det till sig o blir två ärenden. Ska ju inte behöva köpa ny digitalbox och nytt programkort, när jag redan har det! Dessutom betala 159-199 spänn i månaden för kanaler jag inte vill ha - bara för att kunna använda ViaSat Sport för 199 kr i månaden, istället för 199 kr i månaden. Löjligt! Jaja, man får 3 månader gratis.
Dingbats Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Grown Ups kan jag lova att jag aldrig kommer se. Fick en nolla i DN. Produktplaceringar och pålagda pruttljud.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Oss goa gubbar emellan då: Pacific Heights (M Keaton; John Schlesinger) Maratonmannen (D Hoffman; John Schlesinger) The Tale of Sweeney Todd (B Kingsley; John Schlesinger) Bean - den totala katastroffilmen Johnny English Psycho (första delen) The music box/Pianoexpressen/Starka män och små svagheter/Ta't piano (olika namn på samma film) ... kommer inte på några fler filmer... gillar mest brittiska komediserier, typ Hemma värst (The Young ones) och Svarte Ormen (Black Adder) samt spännande produktioner som Tales of the Unexpected (Roald Dahl-rysare bl.a., 9 säsonger, totalt 112 avsnitt) - TÄNK om alla de gick att få tag på, i en dvd-samling... 😳 och Twilight Zone (bl.a. byggda på Ray Bradburys korta rysarnoveller). 😑 Jag sade ju att du inte skulle välja några udda okända.. 😛
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Grown Ups kan jag lova att jag aldrig kommer se. Fick en nolla i DN. Produktplaceringar och pålagda pruttljud. Mäh! Orka blint följa recensioner och ta beslut efter det! 😳 Men visst, var tråkig då. 😄
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Jag sade ju att du inte skulle välja några udda okända.. 😛 E du go i huvet eller? Kom inte och säg att du ser på amerikansk dynga? Som typ deras actionfilmer eller så kallade komedier? Bra är också kom jag på Lulek & Dulek o den tjeckiska Mannen med paraplyet.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 (redigerat) HEJ GRAHN! Redigerat 27 augusti 2010 av Memphis
Fidden Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 E du go i huvet eller? Kom inte och säg att du ser på amerikansk dynga? Som typ deras actionfilmer eller så kallade komedier? Bra är också kom jag på Lulek & Dulek o den tjeckiska Mannen med paraplyet. Gillar du black books?
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Haha! Läste fel trodde det stod Grown Utz..
Recommended Posts