Dingbats Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Har den ordbehandlare? Ordbehandlare, patiens, videospelare, kaffebryggare och Super Mario.
Micke H Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 PS2 kan bara visa upplösningar i 420i, så en HDMI framför en SCART verkar ganska så meningslöst...då kopplar jag hellre in DVD-spelaren och datorn i dom där HDMI-utgångarna. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Ordbehandlare, patiens, videospelare, kaffebryggare och Super Mario. wooords
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Kan man koppla in en Playstation2 via HDMI? Eller hur fan kopplar jag bara in min gamla PS2 i en ny platt-TV? 😳 Ja, om PS3 OCH tvn har HDMI. Numera finns även adapters förvisso... PS2 kopplas in till Scart på tv-n, det är med en klump, för sladdarna frrån PS2; gul, röd och vit ska kopplas till den klumpen. Sätt klumpen i tv-ns Scart. Om det är en spak på klumpen, sätt den åt rätt håll.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Har lust att se nån rolig humorfilm... finns det nån sån? Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Ja precis så! Han har varit ihop med en she-male utan att veta om det? 🤪
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄 Då var den säkert dålig.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Då var den säkert dålig. Så du påstår att jag har dålig filmsmak? 😠
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 (redigerat) Jag har en digitalbox och ett programkort i och numera får man ju sedan Januari se 6-7 digitala kanaler gratis direkt från uttaget. Jag har dock slutat abonnera sedan några månader. Nu tänkte jag beställa ViaSat Sport-paketet, men det verkar som om jag måste beställa Com Hem Medium-paket också då, som jag inte vill ha! Min beställning på deras webbsida går inte igenom annars. VILKEN JÄTTEBLUFF!!!! Och att beställa Small för 39 kr verkar ju meningslöst eftersom de kanaler som ingår i det ser jag ju redan gratis sedan Jan. 😠 Redigerat 27 augusti 2010 av debatt
Micke H Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄 Har också sett den, WAY roligare än jag trodde! 😆 Sjukt kul. ARROW ROULETTE! 😄
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Har också sett den, WAY roligare än jag trodde! 😆 Sjukt kul. Ja, blev också överaskad, hade inga höga förväntningar liksom. 😄 Där ser du debatt! In Your FACE! ☺️ ARROW ROULETTE! 😄 😆😛
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Minns att jag såg en film en gång och hela salongen garvade både här o där, rätt ofta faktiskt. Själv satt jag helt gravallvarlig, den var inte alls kul. Minns att jag frågade obekanta bredvid vad det var som var roligt på några ställen, de förklarade men det slutade bara med att jag tänkte "än sen då?". Men så kom det plötsligt en passage som var jättekul och jag brölade på i säkert minst 20 sekunder av skratt. Det var i övrigt helt knäpptyst i salongen på 400 pers - ingen hade fattat nånting. 🙂
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Ja, blev också överaskad, hade inga höga förväntningar liksom. 😄 Där ser du debatt! In Your FACE! ☺️ 😆😛 Understryker att den verkligen suger kamelballe.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 "Grown Ups is a 2010 American buddy-comedy film starring Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, David Spade and Rob Schneider. Rock, Schneider, Spade and Sandler (as well as co-star Tim Meadows) all joined the cast of Saturday Night Live in the 1990-91 season; other actors Colin Quinn, Maya Rudolph, and Norm MacDonald have also been SNL cast members. Sandler and Fred Wolf wrote the script and Dennis Dugan directed. The film was produced by Sandler's production company Happy Madison and was distributed by Columbia Pictures." Den är säkert jättebra, men inte för mig, den är amerikansk.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Understryker att den verkligen suger kamelballe. Men vaddå, hade du sett den? 😳
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Men vaddå, hade du sett den? 😳 😆😄 Nej, att två andra människor skulle tycka om samma film som jag. Det finns inte på kartan. Sur på Com Hem... det är det som smetar av sig på annat...
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Nu får vi se om de svarar! Ska ju inte behöva beställa ett bautapaket med en massa kanaler för flera tusen på 2 år, för att kunna beställa ett av deras "Erjudanden", nämligen ViaSat Sport-paketet. Intressant inväntan nu.
Memphis Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 (redigerat) 😆😄 Nej, att två andra människor skulle tycka om samma film som jag. Det finns inte på kartan. Jodå. 😄 Nämn 10 filmer du tycker är bra. Tippar på att jag gillar minst 3 iaf. xD och välj inte alltför udda okända filmer. 😛 Redigerat 27 augusti 2010 av Memphis
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Ännu ingen bekräftelse till min mail om att de fått mitt ärende! 😳 Märkligt. Det sker ju per automatik annars inom några sekunder. Nu har det gått tio minuter. Fick dock en bekräftelse på skärmen på deras webbsida att ärendet skulle hanteras. Visste inte om jag skulle svara ja eller nej på om jag var kund, för jag kan ju fortfarande komma in på Mina sidor... men har inte haft något abonnemang på några månader - vad hade ni valt då? 😲😆😠😏
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Han har varit ihop med en she-male utan att veta om det? 🤪 Ja precis så! Eller nästan, har ha varit snudd på kär i överdelen på en she-male enda tills han fick se underdelen på hen... hono... den.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 (redigerat) Jodå. 😄 Nämn 10 filmer du tycker är bra. Tippar på att jag gillar minst 3 iaf. xD och välj inte alltför udda okända filmer. 😛 Oss goa gubbar emellan då: Pacific Heights (M Keaton; John Schlesinger) Maratonmannen (D Hoffman; John Schlesinger) The Tale of Sweeney Todd (B Kingsley; John Schlesinger) Bean - den totala katastroffilmen Johnny English Psycho (första delen) The music box/Pianoexpressen/Starka män och små svagheter/Ta't piano (olika namn på samma film) ... kommer inte på några fler filmer... gillar mest brittiska komediserier, typ Hemma värst (The Young ones) och Svarte Ormen (Black Adder) samt spännande produktioner som Tales of the Unexpected (Roald Dahl-rysare bl.a., 9 säsonger, totalt 112 avsnitt) - TÄNK om alla de gick att få tag på, i en dvd-samling... 😳 och Twilight Zone (bl.a. byggda på Ray Bradburys korta rysarnoveller). 😑 Redigerat 27 augusti 2010 av debatt
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Vad tusan var det jag skulle säga nu då???
Neosus Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄 Okay 😄
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 HAHAHAHAHAAAAA! Hörde just det roligaste buset hit tills. En av mina polare dumpade sin tjej för en månad sedan. För en vecka sedan började hon skicka länkar till en porr snutt där en indisk tjej äter korv. Men polare som har något särskilt för just Indiska tjejer följde varje avsnitt (han fick ett i veckan) med stor kärlek och passion Idag fick han se samma indiska tjej dansa magdans med sin egen korv i givakt... fan vad jobbigt, taskigt och roligt!! 😆😆😆😆😆😆 Enligt denna framställningen - som är originalinlägget så framstår det som om den tjej han var ihop med INTE är samma tjej som är med på videoklippen, du skriver ju "EN indisk tjej". Om jag förstått rätt, den tjej han dumpade var en tjej som han inte var ihop med? Inte på riktigt iaf. Eller? 🤪
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Com Hem har inte svarat ännu, de är nog chockade... 😆
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Någon som orka bidra med en vers till en blues låt? Vill spela in de nu men har fått hjärnsläpp och kommer bara på en vers: woke up this morning, with an aching head, woe up this morning oh lord with an aching head woke up this morning just to go to bed.
Recommended Posts