k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 HAHAHAHAHAAAAA! Hörde just det roligaste buset hit tills. En av mina polare dumpade sin tjej för en månad sedan. För en vecka sedan började hon skicka länkar till en porr snutt där en indisk tjej äter korv. Men polare som har något särskilt för just Indiska tjejer följde varje avsnitt (han fick ett i veckan) med stor kärlek och passion Idag fick han se samma indiska tjej dansa magdans med sin egen korv i givakt... fan vad jobbigt, taskigt och roligt!! 😆😆😆😆😆😆
Dingbats Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Fattar ingenting av k9s beskrivning. He da! han syftar på kuken
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Om jag fattade det rätt så var en kille ihop med en indisk tjej. Killen gjorde slut för en månad sedan. Sedan sänder tjejen en länk till killens e-mail, där en film spelas upp där de idkar spansk massage. Och?
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 haha ok "Tjejen" (i porr filmen) han vart så kär i var en she-male..
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Om jag fattade det rätt så var en kille ihop med en indisk tjej. Killen gjorde slut för en månad sedan. Sedan sänder tjejen en länk till killens e-mail, där en film spelas upp där de idkar spansk massage. Och? Ja presis så haha
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Haha! Ha suttit och pratat baruppfostran med några tjejer å jag hade tappat bort ord som Åderpåle, flickspräckaren, Blygdborr osv..
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 haha ok "Tjejen" (i porr filmen) han vart så kär i var en she-male.. Så han blev kär i en person han aldrig träffat? Eftersom han "blev kär" har han tydligen den läggningen att han gillar she-males. Eller? Det hade alltså ingenting att göra med den tjej han verkligen varit ihop med då, för henne hade han väl sett, "överallt" menar jag, att det var en tjej och inte en she-male han var ihop med? *pust*
Overkill Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Riktigt trött i öronen är jag. Känns som om det har slagit lock fast det inte har det. Ska ju egentligen spela skivor ikväll också men funderar på att säga till den andre killen att han kan få spela mest om han vill. Ska definitivt använda öronproppar idag iaf.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Riktigt trött i öronen är jag. Känns som om det har slagit lock fast det inte har det. Ska ju egentligen spela skivor ikväll också men funderar på att säga till den andre killen att han kan få spela mest om han vill. Ska definitivt använda öronproppar idag iaf. Skit i det!
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 ... eller var den kvinna som var med i videoklippen samma kvinna som var den kvinna som varit ihop med den där killen som gjorde slut med den där kvinnan?
Dingbats Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Men bra att jag fick veta idag att Au Revoir Simone spelar på Debaser ikväll och att ingen jag känner gillar dem eller är över 20.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Så han blev kär i en person han aldrig träffat? Eftersom han "blev kär" har han tydligen den läggningen att han gillar she-males. Eller? Det hade alltså ingenting att göra med den tjej han verkligen varit ihop med då, för henne hade han väl sett, "överallt" menar jag, att det var en tjej och inte en she-male han var ihop med? *pust* Ja precis så!
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 ... eller var den kvinna som var med i videoklippen samma kvinna som var den kvinna som varit ihop med den där killen som gjorde slut med den där kvinnan? Ja precis så!
Micke H Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Kan man koppla in en Playstation2 via HDMI? Eller hur fan kopplar jag bara in min gamla PS2 i en ny platt-TV? 😳
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Haha! Skumt att INGEN tok dissat mig för att jag överdrev och skrev att jag såg fram emot "The 70s" DVD box... var kanske för uppenbart en överdrift iofs...
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Kan man koppla in en Playstation2 via HDMI? Eller hur fan kopplar jag bara in min gamla PS2 i en ny platt-TV? 😳 Jo det ska gå. Vet inte om det är en särskild kabel för spelkonsol till TV. Mena jag vet att det är det för spelkonsol till PC monitor.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Måste ha en HDMI kabel med ljud, tror jag.
Micke H Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Det löser sig nog. Den TV jag kollat in har SCART också. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Det löser sig nog. Den TV jag kollat in har SCART också. ☺️ blöäääh SCART är så 90 juh....
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 den vill jag ha. Har den ordbehandlare?
Recommended Posts