Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Mäh! Ni väckte mig ju! 🙂 Nämen jag pendlar ju till UA varje dag denna veckan så måste ju stiga upp kl 6 ffs. 😄

NU ska jag sova, disken tog längre tid än beräknat. 😕 Herrå mothafuckers! 🙂

edit, nej, 05:30 till o med. 😉

Redigerat av Memphis
Postat

Tänkte förut att jag borde ge upp att registrera alla filmer jag sett och ser på Filmtipset, för det känns som en grej man inte behöver dela med hela världen. Men å andra sidan gör nog det att jag blir mindre elitistisk, när jag ser att små smala filmer har setts av 200 andra där!

Postat

Vi borde göra en film tillsammans. Det våras för längsta.

Nej just det, det var nåt år sen vi spoofade massa titlar. Minns inte om vi hade med den.

Postat

Sitter här då och följer några som har flyttat till Berlin för att festa, vara coola, bo i en liten lägenhet tillsammans, osv, och som jag inte känner, har lite gemensamma kompisar på fejan baras blogg och blir avundsjuk som fan. Skulle inte vilja vara med just dem, men liknande.

Postat
Sitter här då och följer några som har flyttat till Berlin för att festa, vara coola, bo i en liten lägenhet tillsammans, osv, och som jag inte känner, har lite gemensamma kompisar på fejan baras blogg

Den meningen konstruerade jag medvetet för att få ett possessiv-s på en så lång fras som möjligt.

KUL VA

Postat
Hur fan ska man komma ihåg om det är United 93 eller Flight 93 man har sett?

United 93 är den filmen om det fjärde planet som störtade ner i marken!

Jag har den filmen... 😮

Postat
United 93 är den filmen om det fjärde planet som störtade ner i marken!

Jag har den filmen... 😮

Ja men det är Flight 93 också... 93 liksom, fattaru?

1060.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.