Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Piratpartiets Ricky Flappvinge i ett intressant blogginlägg, angående IB och information han kommit över:

Jag har också pratat med många som på olika sätt kom i kontakt med den verksamheten, och kan lova att mellan nu och valet så kommer saker att bli kända som ingen hade en aning om. Det kommer att involvera namn, händelser och organisationer som aldrig har knutits till sådan verksamhet. Dessa namn syns nästan dagligen i medierna idag under valrörelsen.

Första teaser: IB hade ett eget kontor på FRA.

Andra teaser: Stora delar av verksamheten pågår fortfarande.

Tredje teaser: Den olagligt insamlade åsiktsregistreringen förstördes aldrig. Man bara låtsades göra det.

Det här kan bli spännande.

Postat (redigerat)

Jag tycker om att ta mig ett järn. 😄

edit, bra svenska 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Micke! Nu har jag också börjat lira i metalband igen! 😄

Hade första repet idag, gick fint. E dock fortfarande bara två gitarrister och så jag på trummor men lät fett ändå. ☺️

Postat

Micke! Nu har jag också börjat lira i metalband igen! 😄

Hade första repet idag, gick fint. E dock fortfarande bara två gitarrister och så jag på trummor men lät fett ändå. ☺️

Egna låtar eller?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.