Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

T.nkte k-pa en skrivmaskinä men det jobbiga .r att p, n.stan alla s, ligger ,.- till h-ger om m istl.llet f-r som p, ett datortangentbordööö

Redigerat av Dingbats
Postat

Sexigt värre

🙂

Fick det ifrån det första samtalet jag ringde någonsin till en tjej.

Hennes farsa svarar (utan att veta vem jag var alls):

"Nej, hon har varit och spelat volleyboll och nu tvålar hon in sin nakna kropp."

Det var lagom läskigt att höra bara sådär första gången...

Postat

Har varit i kontakt med Teknisk support idag.

Igår cyklade jag en timme, 2.6 mil, 600 kalorier väck, precis innan jag la mig.

Sov 12 timmar.

Postat

Hur går det med skrivbanden, Dingbats?

Är den mekanisk, skrivmaskinen?

Jag har väl en sån, Facit, uppe på vinden, tror jag.

Den är mekanisk. En gång tappades den i golvet och fick hela valsen att bege sig några millimeter

åt ena hållet. Men det påverkade ingenting.

Sedan köpte jag en Panasonic elektronisk skrivmaskin.

De har ju breda kassetter för tonerna och ett radérhjul som är lago0m knepigt att sätta fast -

sedan ska det snurra åt "fel" håll också... Skrivhjul köper man också till maskinen -

de kostar 500 kronor styck, då iaf, och är helt enkelt ett hjul med det önskade teckensnittet.

Jag har väl 4 stycken - Orator (bred rubriktext), Script (skrivstil), Courier (vanlig text) och Mini (för fotnoter).

Men nu kör jag dator och Microsoft Office.

Först var det Home and Student, men nu kör jag ett snäpp "bättre".

Postat
Hur går det med skrivbanden, Dingbats?

Är den mekanisk, skrivmaskinen?

Ja, jag vill ha en mekanisk. Har koll på en Traderaauktion som går ut på tisdag, det är den enda jag har sett med åäö på rätt ställe. Sjukt jobbigt att behöva lära om dig vart de sitter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.