Neosus Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Musli käkar jag nu och färsen är på upptining 🤪 sådeså 😠
Neosus Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Idag är det pannkaks- och ärtsoppedagen men jag hoppar det och går direkt på mackaroner med köttfärssåsdagen istället.
Memphis Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Första repningen me metalbandet idag, får se hur det går. 🤪
Neosus Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Det blir nog bra bara Basen låter bli att bli så sträng *applåder*
Neosus Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Nu ska ja ta mig en mittpådagentuppluris *applåder* heda
Overkill Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Fett najs att inte vara bakis efter pubrundan igår 😄
Dingbats Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 (redigerat) T.nkte k-pa en skrivmaskinä men det jobbiga .r att p, n.stan alla s, ligger ,.- till h-ger om m istl.llet f-r som p, ett datortangentbordööö Redigerat 26 augusti 2010 av Dingbats
slejnard Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 ..jag kom inte på nått roligt om trummisar.. 😱 ..bra om trummisar rimmar och skjuter...rimshot 😐
debatt Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Sexigt värre 🙂 Fick det ifrån det första samtalet jag ringde någonsin till en tjej. Hennes farsa svarar (utan att veta vem jag var alls): "Nej, hon har varit och spelat volleyboll och nu tvålar hon in sin nakna kropp." Det var lagom läskigt att höra bara sådär första gången...
debatt Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Har varit i kontakt med Teknisk support idag. Igår cyklade jag en timme, 2.6 mil, 600 kalorier väck, precis innan jag la mig. Sov 12 timmar.
debatt Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Hur går det med skrivbanden, Dingbats? Är den mekanisk, skrivmaskinen? Jag har väl en sån, Facit, uppe på vinden, tror jag. Den är mekanisk. En gång tappades den i golvet och fick hela valsen att bege sig några millimeter åt ena hållet. Men det påverkade ingenting. Sedan köpte jag en Panasonic elektronisk skrivmaskin. De har ju breda kassetter för tonerna och ett radérhjul som är lago0m knepigt att sätta fast - sedan ska det snurra åt "fel" håll också... Skrivhjul köper man också till maskinen - de kostar 500 kronor styck, då iaf, och är helt enkelt ett hjul med det önskade teckensnittet. Jag har väl 4 stycken - Orator (bred rubriktext), Script (skrivstil), Courier (vanlig text) och Mini (för fotnoter). Men nu kör jag dator och Microsoft Office. Först var det Home and Student, men nu kör jag ett snäpp "bättre".
Dingbats Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Hur går det med skrivbanden, Dingbats?Är den mekanisk, skrivmaskinen? Ja, jag vill ha en mekanisk. Har koll på en Traderaauktion som går ut på tisdag, det är den enda jag har sett med åäö på rätt ställe. Sjukt jobbigt att behöva lära om dig vart de sitter.
Neosus Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Vet ni vad flera iPhone heter på norska? Svar: Applåder 😱
Recommended Posts