Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (redigerat) Nej, tvärtom. Man stänger ju bara av då. Likadant med sån där reklam med den där gubben som tycks göra 50% av all intalad reklam. T.ex. inför kommande filmer. För helvete. Apropå reklam. På min fascistbio ska det inte visas någon reklam alls. Godis och popcorn och annat otugg ska inte tillåtas. Nödutgångslampan ska inte lysa under pågående film, och ventilationen ska vara helt ljudlös. Biografen ligger tvåhundra meter under jord. Det sitter inspektörer i salongen under filmen som noterar vilka som begår överträdelser mot de oerhört stränga ordningsreglerna, varpå dessa bannlyses med omedelbar verkan efter filmens slut. Sådeså! Redigerat 24 augusti 2010 av Dingbats
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Chips: http://sv.wikipedia.org/wiki/Chips_%28musikgrupp%29
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Apropå reklam. På min fascistbio ska det inte visas någon reklam alls. Godis och popcorn och annat otugg ska inte tillåtas. Nödutgångslampan ska inte lysa under pågående film, och ventilationen ska vara helt ljudlös. Biografen ligger tvåhundra meter under jord. Det sitter inspektörer i salongen under filmen som noterar vilka som begår överträdelser mot de oerhört stränga ordningsreglerna, varpå dessa bannlyses med omedelbar verkan efter filmens slut. Sådeså! På min bio ska det inte visas någon film. 😛😄
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 På min bio ska det inte visas någon film. 😛😄 Vad ska visas då? Jag tycker för övrigt jag borde få åtminstone ett omnämnande vid nobelprisutdelningen för mitt innovativa "otugg" i inlägget ovan.
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Häng med de andra på studentpuben Dingbats. Du kanske får roligare än du tror nu innan och är det tråkigt så kan du alltid säga: Vad var det jag sa.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Häng med de andra på studentpuben Dingbats. Du kanske får roligare än du tror nu innan och är det tråkigt så kan du alltid säga: Vad var det jag sa. Till vem? Inte till dem iaf för då framstår jag som asdryg. Jaja, får se vad som händer. Usch.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Chips: http://sv.wikipedia.org/wiki/Chips_%28musikgrupp%29 Tack! Haha. De gjorde 2 skivor bara, "Chips" och "Having a party". Ändå släppte de en samling efter det som hette "20 bästa låtarna". Undrar om NÅGON av låtarna på de två skivorna INTE var med på samlingen... Såg en reklam med Lasse Holm härförleden ett par gånger på tv faktiskt... Ganska otäckt. 😏
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Vad ska visas då? Jag tycker för övrigt jag borde få åtminstone ett omnämnande vid nobelprisutdelningen för mitt innovativa "otugg" i inlägget ovan. Inget ska visas. Man ska betala för att inte se någon film och ingen reklam. Tror det blir jättepoppis faktiskt. Du har rätt .... gör en fanfar för "otugget"!! Egentligen var det bara EN grej som var lite tveksam i din framställan; varför så långt som 200 meter under jorden, räcker det inte med 184 meter?
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Egentligen var det bara EN grej som var lite tveksam i din framställan; varför så långt som 200 meter under jorden, räcker det inte med 184 meter? Tror du det eller Som om...
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Till vem? Inte till dem iaf för då framstår jag som asdryg. Jaja, får se vad som händer. Usch. Du har vånda. Vad hemskt. Jag skulle inte ha gått.
Krokodil Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 åt nyss mitt livs första peanut butter jelly sandwich.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Du har vånda. Vad hemskt. Jag skulle inte ha gått. Tror inte vi befinner oss på samma planet.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 åt nyss mitt livs första peanut butter jelly sandwich. Och på den vägen är det.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Det var en dokumentär på tv häromdagen som blev känd bara för att hon fött sjulingar. Känd läääänge för det alltså, inte bara någon popup-händelse som gick över under natten utan det håller på fortfarande efter flera år. Paparazzis överallt. Märkligt.
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Jaha då var man ny-vaken igen då... 😳🙁
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 åt nyss mitt livs första peanut butter jelly sandwich. Haha! Var den god?
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Jaha då var man ny-vaken igen då... 😳🙁 God natt! 😄
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Till vem? Inte till dem iaf för då framstår jag som asdryg. Jaja, får se vad som händer. Usch. Inte hängt med riktigt. Antog att det var nån slags kickoff. Men har puffat mig själv några gånger inför olika "jobbigheter" och det känns bra efteråt att man klarat det. Håll låg profil och iaktta.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Inte hängt med riktigt. Antog att det var nån slags kickoff. Men har puffat mig själv några gånger inför olika "jobbigheter" och det känns bra efteråt att man klarat det. Håll låg profil och iaktta. Mm får väl försöka. Usch vad jag hatar sånt. Jag hör aldrig vad folk säger när det är mycket ljud heller.
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Har inget annat än en DVD box med heros att kolla på heller suck...
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (redigerat) Oj vad ni skriver snabbt 😳 😏 Skriver snabbt? Bortsätt från att jag skriver det två ggr i detta inlägg så hade ingen skrivit snabbt på ett tag, innan du gjorde det. Redigerat 24 augusti 2010 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 aha det var ett pappersbruk som Skurt saboterade.. haha
Krokodil Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 det var faktiskt rätt gott. men jävligt sliskigt.
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Mm får väl försöka. Usch vad jag hatar sånt. Jag hör aldrig vad folk säger när det är mycket ljud heller. Åxå svårt med ljud och det första är du inte ensam om.
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 😏 Skriver snabbt? Bortsätt från att jag skriver det två ggr i detta inlägg så hade ingen skrivit snabbt på ett tag, innan du gjorde det. Tvåsidorsdubbelpostmästaren! 😄
Recommended Posts