Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Igår när vi var mitt ute i ingenstans åkte Google-bilen förbi, så sjukt random att den skulle komma där. Typ alla satt ner, men jag stod upp! Ska bli kul att se sen. Dessutom hade Anton varit på väg till Ica när bilen kom och körde förbi honom, och Anton är utklädd till Super Mario. Kommer se kul ut när super mario är ute vid sidan av vägen. 😄

Postat

Sen festade vi all night long, sov mellan 6 och 9 ungefär, sen åt jag en stor kebabtallrik när vi kommit tillbaka till uppsala och sen däckade jag lite i sängen. Gick till ica, köpte chips, kollade på film (som inte var så bra), och här är jag nu.

Postat

Igår när vi var mitt ute i ingenstans åkte Google-bilen förbi, så sjukt random att den skulle komma där. Typ alla satt ner, men jag stod upp! Ska bli kul att se sen. Dessutom hade Anton varit på väg till Ica när bilen kom och körde förbi honom, och Anton är utklädd till Super Mario. Kommer se kul ut när super mario är ute vid sidan av vägen. 😄

Najs fast lite creepy.

Postat

Killis, hur gick det till när du började första året på universitetet? Med upprop och välkomst och tllställningar mm mfl osv etc.

Postat

Killis, hur gick det till när du började första året på universitetet? Med upprop och välkomst och tllställningar mm mfl osv etc.

Tisdag och onsdag skulle man till institutionen för registrering hos studierektorn, tisdag för dom med efternamn typ A-J eller vad det blir och så andra halvan på onsdagen. Sen på fredagen drog insparken igång och höll på en vecka och så måndagen efter den var slut började första kursen. Så var inget upprop eller så.

Postat

helt seriöst skulle jag inte bli förvånad om det fanns folk som slängde i lite köttfärs och tacokrydda [falafelarna].

De flesta jag känner tycker det är ofattbart att man kan betala för låtsasköttbullar.

Dock inte jag.

Postat

Penallismen, menar du?

Postat

Hur många i er bekantskapskrets och släkt skulle säga:

Finns det ingen RIKTIG mat?

om de såg ett stort bord fullt med bara vegetariska rätter?

98% i mitt fall.

Postat

Tisdag och onsdag skulle man till institutionen för registrering hos studierektorn, tisdag för dom med efternamn typ A-J eller vad det blir och så andra halvan på onsdagen. Sen på fredagen drog insparken igång och höll på en vecka och så måndagen efter den var slut började första kursen. Så var inget upprop eller så.

Jaha. Då hade ni mycket mer drag. Vi har upprop på torsdag, välkomstdag på onsdag nästa vecka och sen har jag inte fått reda på nåt mer. Men det blir väl annorlunda när typ alla är ditflyttade. Hmm, blir fan svårare för mig att ta mig in då ju. Skulle kännas hur jävla cp som helst att dra på nån jävla studentpub när jag hatar sånt.

Postat

Jaha. Då hade ni mycket mer drag. Vi har upprop på torsdag, välkomstdag på onsdag nästa vecka och sen har jag inte fått reda på nåt mer. Men det blir väl annorlunda när typ alla är ditflyttade. Hmm, blir fan svårare för mig att ta mig in då ju. Skulle kännas hur jävla cp som helst att dra på nån jävla studentpub när jag hatar sånt.

Skit i alltihop bara.

Postat

Hur många i er bekantskapskrets och släkt skulle säga:

Finns det ingen RIKTIG mat?

om de såg ett stort bord fullt med bara vegetariska rätter?

98% i mitt fall.

Samma här

Postat

Fan vad de ropade i Fångarna på Fortet!

Varför gör de det?

Hörselskador?

Programledarna alltså.

DET BLIR ROLIGARE ATT SE PÅ DÅ

Postat (redigerat)

DET BLIR ROLIGARE ATT SE PÅ DÅ

Nej, tvärtom. Man stänger ju bara av då.

Likadant med sån där reklam med den där gubben som tycks göra 50% av all intalad reklam.

T.ex. inför kommande filmer.

För helvete.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.