Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

ARRRGH! MÅSTE hålla mig vaken i ca 2h till....

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kan ju inte gå och lägga mig innan mitt..hmm... besök har kommit på..hmmm...besök.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Lyssna inte på alla Elvis videor som jag postat här då, K9! Då somnar du garanterat.. 😆

>Åh-jo jag vet nog vad du menade med det, lymmel. Vara fräck och tro att en gammal dam som jag inte förstår, va? *Klöser mina stödstrumpor så att papiljotterna gungar i takt med mina djuriska, feminina, unkna tant-lustar*

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Glassbilen? 😕

Redigerat av k9
Postat

>Åh-jo jag vet nog vad du menade med det, lymmel. Vara fräck och tro att en gammal dam som jag inte förstår, va? *Klöser mina stödstrumpor så att papiljotterna gungar i takt med mina djuriska, feminina, unkna tant-lustar*

😆 Nä de va kanske inte riktigt meningen att rubba på.....eeeh...rubba på 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Fan vad jag hakade upp mig på Vintrosa idag..... sitter fortfarande och mys-skrattar när jag tänker på den ortsnamnet... jag VET att det inte var så kul.. men jag TYCKE att det så kul. 😳 Vad var det? En rosa elefant!? pheew den var rutig, så jag börjar nog inte se i syne ändå.

k9 (oregistrerad)
Postat

😆 Nä de va kanske inte riktigt meningen att rubba på.....eeeh...rubba på 😕

ÅÅÅÅÅHJAAAAAAAAAAAH! *Gnugg, gnugga gnuuuuuuuuug skweeeeek AJ FAN, smörja, gnugg gnugg gnugg....*

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja fast jag måste åka via syrran och via Östravia, Västravia slipper jag för det blir inte via. För att komma till Vintrosa.....

k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt men jag måste flytta till Vintrosa tror jag.... Kollade på ett hus i Sanna som är lesbisk (eller åtminstone läspar) Lanna heter den orten

Alla orterna jag pratat om ligger bara några mil väster om Örebro

k9 (oregistrerad)
Postat

Fans en Rävhåla by här förut...

k9 (oregistrerad)
Postat

Säga vad man vill om hon som ska spela Salander i Hollywoodversionen, men hon är ju iaf sexig.

tjing för henne! Haha! Vad sa du nu va? :rolleyes:

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Undrar om det var den Skurten Dingbats har som avatar som pajade vad-fan-det-nu-var.... en glass fabrik?... Genom att tappa ner ett puffskydd på ett olämpligt ställe (för fabriken alltså) i ett reportage.

Postat

Säga vad man vill om hon som ska spela Salander i Hollywoodversionen, men hon är ju iaf sexig.

Hon e lite för snygg för den rollen, men man vet ju inte hur de kommer sminka henne så.

drloop (oregistrerad)
Postat

Dingbats...

Det var fel bidrag i rapfestivalen.

Gå in och lyssna igen och ändra dina röster om så behövs.

Postat

Dingbats...

Det var fel bidrag i rapfestivalen.

Gå in och lyssna igen och ändra dina röster om så behövs.

Okej, jag misstänkte nästan det! Bra att du visste vart du skulle hitta mig... :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.