Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Får se om det kan generera lite trafik till min egen blogg. 😄 Det kommer det garanterat att göra. Jag tror många är intresserad av html5 framförallt... tror jag.
Micke H Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Grahn, detta har jag lärt mig att man kan göra som bloggare för att få mer trafik: Kommentera på andras bloggar SEO (search enginge optimization, googla påd det 😛 ) Skapa kontakter Gästbloggare Osv. Just den sidan, SiteSketch101, handlar om hur du kan få ut det mesta av ditt bloggande. En blogg om att blogga basically. 😄
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Vad tycker du om min sida då, Micke? Är det en bra start? 😕
Micke H Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Vad tycker du om min sida då, Micke? Är det en bra start? 😕 Absolut! 🙂 Några småtips: Få dit en minst tjugo inlägg du känner dig stolt över och optimera siten bäst du kan INNAN du börjar promota. Jag vet inte vilken SEO-plugg du använder, men jag kan rekommendera Headspace2! Och läs denna guide om hur man bäst utnyttjar sig av den. Sen det viktigaste tipset jag lärt mig - var dig själv! Skriv inte dit saker som nyhetsartiklar, utan ge lite egna åsikter och låt din egen personlighet skina igenom. 🙂
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Absolut! 🙂 Några småtips: Få dit en minst tjugo inlägg du känner dig stolt över och optimera siten bäst du kan INNAN du börjar promota. Jag vet inte vilken SEO-plugg du använder, men jag kan rekommendera Headspace2! Och läs denna guide om hur man bäst utnyttjar sig av den. Sen det viktigaste tipset jag lärt mig - var dig själv! Skriv inte dit saker som nyhetsartiklar, utan ge lite egna åsikter och låt din egen personlighet skina igenom. 🙂 okej bra tips! 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (redigerat) Typsikt glömde datorn på när jag rusade iväg och hade blåskärm när jag kom hem... jobbigt! Vill vet vad som hände, var det du som gjorde något Pazo? 😏 Redigerat 24 augusti 2010 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Skönt att jag hade så hög empati när jag är så usel på matte och stavning. Nu fick jag ju bekräftat ät jag ÄR en kärring med, ja jag säger då det jag!
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Även kärringar har...eeeh...ben. 😕 Jaha... nu pajade du det för mig oxå... trodde att jag skulle slippa gå nu... 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Fast jag kan ju mer om förlossningspsykoser än jag kan om gångertabellerna faktiskt.. haha
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Nu tänker jag rösta i rapfestivalen. Rösta grönt som i knark
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Ikväll ska ja banne mej grädda pangkaka Banne mej
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iz-_S-v2p6s&feature=related
k9 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Synd att det är så dålig fart I valet tråden, var ju en så lovande spåra-ur tråd...
Recommended Posts