Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag somnade innan jag vaknade xD

...fast före det va ja vaken xD

😛

Kom o tänka på den här för det:

alive_before_dead1.jpg

🤪

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Fick 132 poäng.

Fick galet brottom måste rusa nu så jag hinner inte läsa det babblet som stog under. Är ju ordblind dessutom haha. Men såhär stod det:

"According to your self-report answers, your emotional intelligence is excellent. People who score like you do feel that they have almost no trouble understanding and dealing with their own emotions and those of others. They have an easy time overcoming difficulties in their lives and they are able to control their moods. It’s easy for them to motivate themselves to overcome obstacles and reach their goals. In addition, they find social interactions to be quite easy and fulfilling, for several reasons. They are comfortable allowing themselves to get close with others, and feel comfortable being vulnerable enough to establish intimacy. They also report having an easy time offering support to others; this is likely due to an empathetic nature and a clear mind when it comes to offering good advice."

Postat

Nu?

Nu märkte jag att jag blev svart och trött i ögonen, orkar inte fokusera blicken på texten riktigt.

Kan bli så när man varit uppe för sent för många nätter i rad, nästan morgnar...

Lägga mig 22.45 ikväll?

☺️

I övrigt har jag gjort klart dagens Topptips och ska lägga på ett brev, duscha innan,

samt köpa nåt gôtt faktiskt. Ska höra på BBC Sport ikväll, det är ju Carling Cup -

som Memph och Dingbats säkert håller koll på - och så har jag skrivit ett brev till

mor o två bröder. Det blir så långt och ansträngande om jag skulle ta det i telefon.

Det är på 8 A4.

😛

Postat

Jag har 2,03 Besök / Dag på min sida.. Hur fan ska man göra för att få dit fler besökare? Vet knappt vad jag ska skriva på min sida. 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.