Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Borde jag vara oroad att det tog mig tio sekunder att trycka på rätt knapp för att få fram frågetecknet? 🤪

Jag blir orolig iaf. 🤪

Annons
Postat

Tja Micke! 😄

Jo fan, e på väldigt bra humör faktiskt, har en vecka innan skolan börjar så chillar mest men taggar som fan oxå. Ska bli kewl. ☺️

Läget me dig?

Kewl! 😄

Jodå, själv är det bra. Pysslar med min blogg mest varje dag. 😛

Postat

Kewl! 😄

Jodå, själv är det bra. Pysslar med min blogg mest varje dag. 😛

Najs! Jo, har ju kikat in o kollat och ser ju väldigt bra ut. ☺️

Postat

Thänks. Fixar med smådetaljer typ varje dag. Senaste grejen är dela-funktionen för Twitter och Facebook som finns till vänster på blog-startsidan och på varje inlägg. Snart nog ska jag väl förhoppningsvis bli nöjd. 😏

Postat (redigerat)

Sjukt störande att jag skrivit en jättebra versmelodi utan att tänka på sångarens register.. för att nu inse att det kommer bli antingen alldeles för ljust eller för mörkt att sjunga för henne..

och att låten inte blir så bra om man transponerar så jag helt enkelt får skrota melodin och skriva en ny. 😠🙁 mäh 😠

det värsta e ju att jag gjort det misstaget förr. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Sjukt störande att jag skrivit en jättebra versmelodi utan att tänka på sångarens register.. för att nu inse att det kommer bli antingen alldeles för ljust eller för mörkt att sjunga för henne..

och att låten inte blir så bra om man transponerar så jag helt enkelt får skrota melodin och skriva en ny. 😠🙁 mäh 😠

det värsta e ju att jag gjort det misstaget förr. 🤪

Hon får ta andra toner så pitchar du upp dem.

Postat

Nämen hon klarar sjunga det men låter ju inte så bra eftersom det blir antingen för ljust eller för mörkt.

Postat (redigerat)

Skriv ny melodi då, som passar henne. ☺️

Ja, får ju göra det, men e så störande när man lyckats göra en så bra. 😠 Men förhoppningsvis lyckas jag göra en till bra. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Nej, får inte för din mamma! 😠 Hon vill göra annat. 😱

Fan Memphis, din mamma-skämt är inte din starka sida. 😆

Postat

Fan Memphis, din mamma-skämt är inte din starka sida. 😆

😆

Jag tyckte det var väldigt bra faktiskt. Ett av mina bättre. 😄

Postat

Bra din mamma-skämt:

Vår trummis: "Det är lite trångt här just nu."

Jag: "Som i din mammas rövhål alltså?"

Min polare: "Det var låst på framsidan, så vi gick in bakvägen istället."

Polares farsa: "Lustigt, det gjorde jag med din mamma igår."

😄

Postat

Bra din mamma-skämt:

Vår trummis: "Det är lite trångt här just nu."

Jag: "Som i din mammas rövhål alltså?"

Min polare: "Det var låst på framsidan, så vi gick in bakvägen istället."

Polares farsa: "Lustigt, det gjorde jag med din mamma igår."

😄

xD haha xD

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vad fel det blev med mitt rack. Skulle ha ett för studio på hjul. Men de hade beställt fel så jag fick ett SKB case istället. Fast jag fick det till inköpspis så jag tog det. Fast det är ju inte alls bra för det jag ville använda det till så jag får beställa ett nytt, ha ha.

Postat (redigerat)

Memphis? Att ha högt på EQ-testet kanske?

Fortfarande tycker jag det är konstigt att de ageras som det gör i Hem till gården om det kommer en intern och hotar och håller på...

Redigerat av debatt
k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm någon som vet om man kan köpa hjul till SKB case? Eller nån som vill byta mot ett rackskåp? :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.