Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tänk på att denna sida är en PROGNOS över 2011!

Pazo kommer att äta hamburgare.

Min Poltergeist kommer att göra ett allvarlig försök att inta min kroppshydda när jag ligger i sängen.

Dingbats får reda på att Lars Orhly (skiter i att han inte stavar så, det ser bättre ut) är hans riktiga pappa.

Dingbats får träffa sionisten Avram som föreläsare och får en autograf på en bok.

Paz kommer att betala för sitt Spotify, medan Slejnard slipper.

Alliansen vinner valet och fortsätter med sin jakt på de sjuka.

Postat

Tänk på att denna sida är en PROGNOS över 2011!

Pazo kommer att äta hamburgare.

Min Poltergeist kommer att göra ett allvarlig försök att inta min kroppshydda när jag ligger i sängen.

Dingbats får reda på att Lars Orhly (skiter i att han inte stavar så, det ser bättre ut) är hans riktiga pappa.

Dingbats får träffa sionisten Avram som föreläsare och får en autograf på en bok.

Paz kommer att betala för sitt Spotify, medan Slejnard slipper.

Alliansen vinner valet och fortsätter med sin jakt på de sjuka.

Kommer Alliansen vinna valet 2011? Det var en utdragen rösträkning det.

Postat

Kommer Alliansen vinna valet 2011? Det var en utdragen rösträkning det.

Trodde inte jag skulle behöva vara övertydlig.

Alliansen vinner riksdagsvalet i september 2010 och fortsätter resterande delen av det året

och under hela år 2011 att trakassera de sjuka i en häxjakt för att spara en försvinnande liten

andel pengar i det stora hela.

😏

Postat

Jag tror också att borgarna tar hem det i september. Allting kommer fortsätta precis som tidigare.

Tror jag med.

Postat

om tråden delas här, kan vi vara lugna. Då var det den händelsen nostradamus förutsåg.

annars är vi rökta...

Postat

ååÅÅÅÅÅÅH Va gott me öl

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

....va gott me öl

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååå......

...eh

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.