Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

näe man kanske skulle äta något i dag med 😕

Annons
Postat

ohly.jpg

Funderar på att rösta på Vänsterpartiet i kommun och landsting, inte så mycket för att jag vet vad de vill göra på den nivån utan för att jag tycker om vänstertänket.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ligger i en liten håla så de har satt 350 000 som utgångs pris.... jag måste bara boka en visning..

Postat

lars ohly är klart bästa partiledaren iaf.

Han verkar sympatisk.

Wetterstrand & Eriksson är bara sossewannabes.

Mona Sahlin är ett enda stort skämt.

Maud Olofsson finns nog inte i verkligheten.

Jan Björklund tror han är riksrektor.

Fredrik Reinfeldt är bara en stor egoist.

Göran Hägglund 😆

Postat

Han verkar sympatisk.

Wetterstrand & Eriksson är bara sossewannabes.

Mona Sahlin är ett enda stort skämt.

Maud Olofsson finns nog inte i verkligheten.

Jan Björklund tror han är riksrektor.

Fredrik Reinfeldt är bara en stor egoist.

Göran Hägglund 😆

😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur ska Moderaterna kunna vinna? Alla som röstar på dem är ju uppenbarligen ironiska.

k9 (oregistrerad)
Postat

haha typ

Fast jag skulle aldrig rösta på M på riktigt. Kolla bara på all onytta de gjort redan.

Postat

"Låt oss skapa forumets längsta tråd. Jag har sett trådar på andra forum bestående av ett par tusen sidor. Jag säger: Amatörer! Låt oss slå det.

( Jag kallar alltså inte er "amatörer" och sedan uppmanar er till att slå det. Jag menar att dem är amatörer, och att vi ska slå dem amatörerna. )

Kom igen nu. Ordet är fritt. Let´s spam!

Edit: En lite seriösare vinkel på tråden. Jag hade tänkt att det kunde vara lite som en chatkanal. När man har någonting onödigt att säga eller bara vill snacka av sig, så kan man göra det här...så slipper vi kanske en del onödiga trådar i forumet...

Inte för att hänga ut någon, men trådar som denna och den här skulle kunna hamna här istället. Sorry ChrioN

Titta, nu vände jag det hela till något seriöst och viktigt....typ

Inlägget är redigerat av Pluffo: 2005-04-24 - 12:06"

Undrar om han visste vad han skulle komma att ställa till med?

😮

Postat

haha typ

Fast jag skulle aldrig rösta på M på riktigt. Kolla bara på all onytta de gjort redan.

Jo, fast M kommer att bli det största partiet av alla och borgarna får ensam majoritet, utan stöd av SD, som förvisso får över 5%.

Jag röstar inte heller på M.

Postat

Nu har jag ätit youghurt och behövde springa på toa innan jag kommit halvvägs, med ränneskita.

Sedan har jag precis nu ätit Lasagnese Bolognese. De gick nästan i varandra tidsmässigt.

Somnade om, vaknade efter 14 idag.

Djävligt trött.

k9 (oregistrerad)
Postat

För mig som varit sjukskriven så länge ser det jävigt mörkt ut. Vet fan inte hur jag ska klara mig, eller om det är lönt att försöka klara mig, om de få 4 år till att rövknulla mig på....

k9 (oregistrerad)
Postat

Oh! är klockan efter 14 redan?!?!?!??

Postat

Kom o tänka på vad Paz sa om att han hade lite brist på toapapper och att han fick avsluta lite kladdigt.

Kom att tänka på en kille som torkade sig med handen då istället.

Ibland slickade han av fingrarna.

Han måste ha varit hungrig?

😳

Idag såg jag en kaja äta nästan helt intorkade spyor från inatt...

😛

Postat

För mig som varit sjukskriven så länge ser det jävigt mörkt ut. Vet fan inte hur jag ska klara mig, eller om det är lönt att försöka klara mig, om de få 4 år till att rövknulla mig på....

Jag har förklarats sjuk, men inte sjukskriven.

Djävligt udda.

k9 (oregistrerad)
Postat

haha fan vad jag missade klockan idag. Skulle ju iväg kl 15. 😱 Nu mins jag varför man inte ska logga in på detta forum.

Postat

Endera natten kommer Poltergeisten att inta min kroppshydda. Jag kommer att ligga i partärläge och fradga forsa ur mina mungipor.

Jag känner det på mig.

k9 (oregistrerad)
Postat

en bekantas mamma tvingas åka till jobbet och jobba en halvtimme om dagen. Det ä ganska märkligt med tanke på att hon har cancer och att färdtjänsten tar 45 minuter (enkel resa)så det kostar ju mera att åkatill och från jobbet än vad hon tjänar när hon jobbar. Men då har hon ju deltids sysselsättning och förvinner ur arbetslöshets statistiken.

Lite märkligt att alliansen dessutom har regler för hur länge man faktiskt kan vara sjuk. iofs så var ju S för pigga på att inte göra något, men att göra en massa fel gör ju inte saken bättre.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej jag har bestämt mg för att äta idag med.. höres forumet..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.