Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

det coolaste med de n kyrkan är att man har över två meter i takhöjd i liverumet. Dessutom så kliver man ut från bastun och direkt ner i dopbassängen. HAHA! Eftersom det är en gammal baptist kyrka så döpte man vuxna och därför så finns det ett "badkar" att döpa folk i.

-k9-ismen kanske blir stor om hundra år om jag flyttar dit... :rolleyes:

haha, coolt. Ett badkar mitt i inspelningsrummet eller? xD

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

hehe över två meter jo du k9 det var ingen överdrift med tanke på att det är fem meter där tak möter vägg och några meter till där taket är som högst haha

EDIT: glömde lite punkter . . . så ja

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

nejdet är ju egentligen en församlingssal. Bostads delen som sitter i vinkel till själva salen är en tillbyggnad som är mycket nyare än själva salen.

Så det BORDE inte finnas några gravar där. Men man vet ju aldrig...

Problemet med stället är att man säkert måste lägga ut minst 200 000 bara för att få ner boendekostnaden till en vettig nivå om jag ska kunna flytta dit. Sedan så kommer ju renoveringen av ena lägeneten att kosta ca 100 000 till.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! En tomt på Värmdö (sthlm) kostar ju minst en mille. En sommarstuga kan man med lite tur få för straks under två millar där..

Postat

nejdet är ju egentligen en församlingssal. Bostads delen som sitter i vinkel till själva salen är en tillbyggnad som är mycket nyare än själva salen.

Så det BORDE inte finnas några gravar där. Men man vet ju aldrig...

Problemet med stället är att man säkert måste lägga ut minst 200 000 bara för att få ner boendekostnaden till en vettig nivå om jag ska kunna flytta dit. Sedan så kommer ju renoveringen av ena lägeneten att kosta ca 100 000 till.

450 000 är ju inte så fasansfullt mycket för ett rymligt hus med studiomöjlighet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.