Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Åh vad kul måste anlita rörmokare och en elektriker på måndag.. Måste dra jordade el uttag till rummet jag vill ha studion i (har bara ett nu) och så måste jag tå tre värmeradiater installerade.. få nog panta burkar så att jag har råd.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Att skriva något vänligt om SVT är ett bra sätt att få många svar på. Alla forum jag besöker funkar det på...

Postat

Hehe! Att skriva något vänligt om SVT är ett bra sätt att få många svar på. Alla forum jag besöker funkar det på...

SVT-kanalerna är de bästa, men vissa program är helt värdelösa.

k9 (oregistrerad)
Postat

fan vad jag önskar att jag vågar köpa en gammal baptist kyrka som är till salu för 150 000kr.... Men det kommer kosta så mycket att rusta den, så jag vågar inte köpa den eftersom jag måste sälja huset jag bor i om jagska ha råd.

Postat

fan vad jag önskar att jag vågar köpa en gammal baptist kyrka som är till salu för 150 000kr.... Men det kommer kosta så mycket att rusta den, så jag vågar inte köpa den eftersom jag måste sälja huset jag bor i om jagska ha råd.

Det pratade du ju om för länge sen, så den är fortfarande till salu alltså?

Postat

grannern mittemot knackade nyss på å fick låna en skruvmejsel

Ska ni gänga? ☺️

Are you screwing your neighbour? ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

det coolaste med de n kyrkan är att man har över två meter i takhöjd i liverumet. Dessutom så kliver man ut från bastun och direkt ner i dopbassängen. HAHA! Eftersom det är en gammal baptist kyrka så döpte man vuxna och därför så finns det ett "badkar" att döpa folk i.

-k9-ismen kanske blir stor om hundra år om jag flyttar dit... :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.