Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Just det, jag måste ju översätta den där danska skiten, vad trist. jobb jobb jobb
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Råkar pissa på golvet hemma hos en militant feministbrud och hennes pojkvän. Blir ett par veckor senare sexuellt utnyttjad av samma militanta feministbrud. dock ej hennes pojkvän.
Memphis Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Jag behöver seriöst ett nytt ljudkort. Inte någon som har något över? 😕
Pazo Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Råkar pissa på golvet hemma hos en militant feministbrud och hennes pojkvän. Blir ett par veckor senare sexuellt utnyttjad av samma militanta feministbrud. dock ej hennes pojkvän. Asså! Nu måste du ju fan vara med detaljerad! 😄
Pazo Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Orka att folk skrev så jävla mkt under natten 😛 Gick fan inte att läsa ikapp utan att somna!
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Asså! Nu måste du ju fan vara med detaljerad! 😄 Ja!
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Asså! Nu måste du ju fan vara med detaljerad! 😄 jag är ganska säker på att jag skrivit ett långt inlägg om detta redan xD
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 jag är ganska säker på att jag skrivit ett långt inlägg om detta redan xD Leta upp det då!
Pico Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 (redigerat) Undrar vilket år det var jag hade mitt threesome-försök. xD Blev lite för Grahn-porrigt Redigerat 22 augusti 2010 av Pico
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 men jag kan ju ta en snabbvariant. Hängde med en polare hem till hans vänsterpolare, drack en hel del öl och då måste man pissa. När jag stod i badrummet och pissad åkte locket ner, och jag kunde inte sluta pissa, så medan jag lyfte locket igen pissade jag ner hela golvet. Sen spenderade jag en betydande del av återstoden av kvällen med att undanröja bevis och slänga reklamblad och sånt som låg på toagolvet xD. Sen ett par veckor senare hade den där bruden blivit dumpad av sin kille (temporärt ska tilläggas) och behövde ett ligg. Min polare verkar ha föreslagit mig, för plötsligt när jag satt på studentpuben hade jag en tunga i halsen. Sen ville hon prompt hem till mig och spela Wii. Men när vi kom hem SÅ VILLE HON INTE SPELA WII LÄNGRE! fatta besvikelsen. Hon ville bara knulla. "Jaja", tänkte jag och knullade på lite disträ. "Vi kan ju spela mer super mario sen". Men då hade hon somnat. Sen vaknade vi, var lite awkward, jag bjöd på te, hånglade lite, sen gick hon. Själv satte jag mig i fosterställning i duschen och vaggade fram och tillbaks. Sedan dess har jag inte legat med nån xD
Pazo Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 jag är ganska säker på att jag skrivit ett långt inlägg om detta redan xD TA DET IGEN DÅ! 😠
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 men jag kan ju ta en snabbvariant. Hängde med en polare hem till hans vänsterpolare, drack en hel del öl och då måste man pissa. När jag stod i badrummet och pissad åkte locket ner, och jag kunde inte sluta pissa, så medan jag lyfte locket igen pissade jag ner hela golvet. Sen spenderade jag en betydande del av återstoden av kvällen med att undanröja bevis och slänga reklamblad och sånt som låg på toagolvet xD. Sen ett par veckor senare hade den där bruden blivit dumpad av sin kille (temporärt ska tilläggas) och behövde ett ligg. Min polare verkar ha föreslagit mig, för plötsligt när jag satt på studentpuben hade jag en tunga i halsen. Sen ville hon prompt hem till mig och spela Wii. Men när vi kom hem SÅ VILLE HON INTE SPELA WII LÄNGRE! fatta besvikelsen. Hon ville bara knulla. "Jaja", tänkte jag och knullade på lite disträ. "Vi kan ju spela mer super mario sen". Men då hade hon somnat. Sen vaknade vi, var lite awkward, jag bjöd på te, hånglade lite, sen gick hon. Själv satte jag mig i fosterställning i duschen och vaggade fram och tillbaks. Sedan dess har jag inte legat med nån xD Jag tycker det låter mycket angenämare än din komprimerade version fick det att framstå.
Memphis Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 men jag kan ju ta en snabbvariant. Hängde med en polare hem till hans vänsterpolare, drack en hel del öl och då måste man pissa. När jag stod i badrummet och pissad åkte locket ner, och jag kunde inte sluta pissa, så medan jag lyfte locket igen pissade jag ner hela golvet. Sen spenderade jag en betydande del av återstoden av kvällen med att undanröja bevis och slänga reklamblad och sånt som låg på toagolvet xD. Sen ett par veckor senare hade den där bruden blivit dumpad av sin kille (temporärt ska tilläggas) och behövde ett ligg. Min polare verkar ha föreslagit mig, för plötsligt när jag satt på studentpuben hade jag en tunga i halsen. Sen ville hon prompt hem till mig och spela Wii. Men när vi kom hem SÅ VILLE HON INTE SPELA WII LÄNGRE! fatta besvikelsen. Hon ville bara knulla. "Jaja", tänkte jag och knullade på lite disträ. "Vi kan ju spela mer super mario sen". Men då hade hon somnat. Sen vaknade vi, var lite awkward, jag bjöd på te, hånglade lite, sen gick hon. Själv satte jag mig i fosterställning i duschen och vaggade fram och tillbaks. Sedan dess har jag inte legat med nån xD 😆 xD
Pazo Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 men jag kan ju ta en snabbvariant. Hängde med en polare hem till hans vänsterpolare, drack en hel del öl och då måste man pissa. När jag stod i badrummet och pissad åkte locket ner, och jag kunde inte sluta pissa, så medan jag lyfte locket igen pissade jag ner hela golvet. Sen spenderade jag en betydande del av återstoden av kvällen med att undanröja bevis och slänga reklamblad och sånt som låg på toagolvet xD. Sen ett par veckor senare hade den där bruden blivit dumpad av sin kille (temporärt ska tilläggas) och behövde ett ligg. Min polare verkar ha föreslagit mig, för plötsligt när jag satt på studentpuben hade jag en tunga i halsen. Sen ville hon prompt hem till mig och spela Wii. Men när vi kom hem SÅ VILLE HON INTE SPELA WII LÄNGRE! fatta besvikelsen. Hon ville bara knulla. "Jaja", tänkte jag och knullade på lite disträ. "Vi kan ju spela mer super mario sen". Men då hade hon somnat. Sen vaknade vi, var lite awkward, jag bjöd på te, hånglade lite, sen gick hon. Själv satte jag mig i fosterställning i duschen och vaggade fram och tillbaks. Sedan dess har jag inte legat med nån xD 🥰
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Om hon ändå hade varit lika dominant i sängen som i verkliga livet, då hade det kunnat bli lite kul... men nääää, bara ligga där som nån slags knulldocka. Kul.
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Var hon snygg då? som en något yngre variant av "crazy cat woman" i simpsons.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 som en något yngre variant av "crazy cat woman" i simpsons. Hon var iaf inte tjock?
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Hon var iaf inte tjock? vete fan.. gränsfall. inte tjock kanske. inte ens indie-mullig. men ändå på nåt sätt pluffsig på nåt odefinierbart sätt.
Fidden Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 på nåt sätt på nåt sätt. HEJ JAG UPPREPAR SAKER SOM JAG UPPREPAR!
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 vete fan.. gränsfall. inte tjock kanske. inte ens indie-mullig. men ändå på nåt sätt pluffsig på nåt odefinierbart sätt. Obehagligt.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 HEj! ☺️ Kan du inte visa någon jättegullig bild på en söt tjej?
Recommended Posts