Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Konstigt att jag skrivit så mycket här utan att få en ända dubbelpost!!!

Annons
Postat (redigerat)

Jo precis, det är inte med rösten så.

På ett sätt känns det härligt att ha en relativt bra kompis så att prata med, på ett annat sätt känns det konstigt att tycka att man känner nån så pass bra ändå bara genom... ca 120 000 ord som växlats på två år. + lite Facebookbilder och sådär.

Å andra sidan träffade jag en tjej som tyckte att man kände någon bättre genom att inte träffas direkt med en gång, kanske mer än man någonsin HADE känt den andra personen OM man hade träffats i verkligheten direkt. Var det begripligt? Man kan skriva grejer som man kanske inte säger menade hon, och så får man veta det med och ta ställning.

Edit: glömde s-et i säger hehe

Edit igen: eller... det hamnade fel, men nu rätt...

Redigerat av debatt
k9 (oregistrerad)
Postat

ok! Lyckatill och "sov" så gott Dingbats!

Postat

Å andra sidan träffade jag en tjej som tyckte att man kände någon bättre genom att inte träffas direkt med en gång, kanske mer än man någonsin HADE känt den andra personen OM man hade träffats i verkligheten direkt. Var det begripligt? Man kan skriva grejer som man kanske intes äger menade hon, och så får man veta det med och ta ställning.

Inte träffas "direkt med en gång" ja. Men att inte ha träffats alls. Visst, vi har absolut säkert skrivit saker som vi aldrig hade vågat säga öga mot öga när vi inte kände varann. Men man går ändå miste om flera dimensioner, man får inte se något kroppsspråk, man får aldrig höra varandras röst, man får aldrig ta på varann, man sitter aldrig och hänger och bara tittar på varann och äter popcorn och kollar på America's Funniest Home Videos.

Det känns lite konstigt att säga att man "känner" varandra då eller att hon är min "kompis", även om jag känner henne bättre än jag känner många släktingar.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad är d?

meh det är ju vad det heter dubbelpost

k9 (oregistrerad)
Postat

haha Jag lyckades ju skriva ETT inlägg och få det postat på nästan TVÅ sidor förra vändan jag hängde på forumet

k9 (oregistrerad)
Postat

Intressant koppling.

Haha!

k9 (oregistrerad)
Postat

Så vad vill du att vi ska vilja dig då?

k9 (oregistrerad)
Postat

sova vill jag nu....

k9 (oregistrerad)
Postat

fan jag börjar bli orolig för min bakfylla på riktigt nu... usch för att bli gammalare

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Givande hobby!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.