k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Konstigt att jag skrivit så mycket här utan att få en ända dubbelpost!!!
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 (redigerat) Jo precis, det är inte med rösten så. På ett sätt känns det härligt att ha en relativt bra kompis så att prata med, på ett annat sätt känns det konstigt att tycka att man känner nån så pass bra ändå bara genom... ca 120 000 ord som växlats på två år. + lite Facebookbilder och sådär. Å andra sidan träffade jag en tjej som tyckte att man kände någon bättre genom att inte träffas direkt med en gång, kanske mer än man någonsin HADE känt den andra personen OM man hade träffats i verkligheten direkt. Var det begripligt? Man kan skriva grejer som man kanske inte säger menade hon, och så får man veta det med och ta ställning. Edit: glömde s-et i säger hehe Edit igen: eller... det hamnade fel, men nu rätt... Redigerat 22 augusti 2010 av debatt
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 ok! Lyckatill och "sov" så gott Dingbats!
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Konstigt att jag skrivit så mycket här utan att få en ända dubbelpost!!! Vad är d?
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 I natt ska jag pussas hoppas jag. Gonatt. Förra natten drömde jag att min brorson kom och hälsade på samt att jag fick diabetes.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Å andra sidan träffade jag en tjej som tyckte att man kände någon bättre genom att inte träffas direkt med en gång, kanske mer än man någonsin HADE känt den andra personen OM man hade träffats i verkligheten direkt. Var det begripligt? Man kan skriva grejer som man kanske intes äger menade hon, och så får man veta det med och ta ställning. Inte träffas "direkt med en gång" ja. Men att inte ha träffats alls. Visst, vi har absolut säkert skrivit saker som vi aldrig hade vågat säga öga mot öga när vi inte kände varann. Men man går ändå miste om flera dimensioner, man får inte se något kroppsspråk, man får aldrig höra varandras röst, man får aldrig ta på varann, man sitter aldrig och hänger och bara tittar på varann och äter popcorn och kollar på America's Funniest Home Videos. Det känns lite konstigt att säga att man "känner" varandra då eller att hon är min "kompis", även om jag känner henne bättre än jag känner många släktingar.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vad är d? meh det är ju vad det heter dubbelpost
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Förra natten drömde jag att min brorson kom och hälsade på samt att jag fick diabetes. Intressant koppling.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 haha Jag lyckades ju skriva ETT inlägg och få det postat på nästan TVÅ sidor förra vändan jag hängde på forumet
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 03:00 är mitt absoluta max, så vill ni mig nåt får ni rappa på innan dess.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Så vad vill du att vi ska vilja dig då?
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Det vet jag inte, folk vill så mycket nu för tiden.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 2005 gick jag i åttan och nian. Klassresa till Utö.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Får fan ställa fram väckarklockan en halvtimme. Och hålla käften mer. Gonatt.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 fan jag börjar bli orolig för min bakfylla på riktigt nu... usch för att bli gammalare
Recommended Posts