Neosus Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Tjenare K9! ...jag sitter och pillar på min...vahettere....på min...................... ...vahettere.............................................................................
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 tjenare Neosus På ett svarar jag joystick (eng) eller glädjepinne (swe) på två svarar jag, kropp?
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne. Har ni pratat i telefon?
Memphis Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄 ska sove, herrå!
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå.... Nej vad händer? När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att "Du har inte behörighet att redigera detta inlägg." Intressant...
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Har ni pratat i telefon? Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄 ska sove, herrå! Det är sjukt, men det finns faktiskt en liten men verklig chans att det kan hända. Hon reser mycket överhuvudtaget, och hennes bror ska eventuellt plugga ett tag i Sverige. -> ...
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Nej vad händer? När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att "Du har inte behörighet att redigera detta inlägg." Intressant... Fråga Olsberg så slipper du undra.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Se till att sikta rätt innan du träffar henne, Dingis Kahn. Man vill ju ha målgång och inte holmgång.. och det som händer, käre Debatt, är ju det att man aldrig vet vad som händer. Tänk om man råkar göra något vettigt!!!!
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 (redigerat) Haha! När jag ska redigera mina så stå det "Va'fan då för!? Du kan ju fan inte ens stava som folk!!" EDIT/ Staw Wårs Redigerat 22 augusti 2010 av k9
Neosus Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Prova "Använd full redigerare" så går det bättre... 😱
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Det är verkligen all-star cast online just nu, men ändå känner jag mig pressad att gå och lägga mig. Det är ju sent, grabbar.
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull. Jag tänkte bara att du skrev att du hade "pratat" med henne och undrade då om det var msn, chat eller vad... kunde ha varit telefon förvisso, som jag skrev då. Man brukar ju ordet "prata" även om man inte pratar egentligen. Inget konstigt alls. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 nejnu ska jag sova på riktigt.. god natt...
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Allt är möjligt, k9, som brorsan brukar säga. Även om jag undrar.
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Och så krascha Firefox mitt i alltihopa! 😠 Vad har man Firefox till?
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Jag tänkte bara att du skrev att du hade "pratat" med henne och undrade då om det var msn, chat eller vad... kunde ha varit telefon förvisso, som jag skrev då. Man brukar ju ordet "prata" även om man inte pratar egentligen. Inget konstigt alls. ☺️ Jo precis, det är inte med rösten så. På ett sätt känns det härligt att ha en relativt bra kompis så att prata med, på ett annat sätt känns det konstigt att tycka att man känner nån så pass bra ändå bara genom... ca 120 000 ord som växlats på två år. + lite Facebookbilder och sådär.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 hmmm ingen idé att lägga sig på riktigt tydligen. Hmm jag kanske ska lägga mig brevid riktigt istället?
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 hmmm ingen idé att lägga sig på riktigt tydligen. Hmm jag kanske ska lägga mig brevid riktigt istället? Det är riktigt! 😊
Recommended Posts