Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tjenare K9!

...jag sitter och pillar på min...vahettere....på min......................

...vahettere.............................................................................

k9 (oregistrerad)
Postat

tjenare Neosus

På ett svarar jag joystick (eng) eller glädjepinne (swe)

på två svarar jag, kropp?

Postat

Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.

k9 (oregistrerad)
Postat

haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....

Postat

Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.

:rolleyes:

Har ni pratat i telefon?

Postat

haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....

Nej vad händer?

När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att

"Du har inte behörighet att redigera detta inlägg."

Intressant...

Postat

:rolleyes:

Har ni pratat i telefon?

Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull.

Postat

Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄

ska sove, herrå!

Det är sjukt, men det finns faktiskt en liten men verklig chans att det kan hända. Hon reser mycket överhuvudtaget, och hennes bror ska eventuellt plugga ett tag i Sverige. -> ...

Postat

Nej vad händer?

När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att

"Du har inte behörighet att redigera detta inlägg."

Intressant...

Fråga Olsberg så slipper du undra.

k9 (oregistrerad)
Postat

Se till att sikta rätt innan du träffar henne, Dingis Kahn. Man vill ju ha målgång och inte holmgång..

och det som händer, käre Debatt, är ju det att man aldrig vet vad som händer. Tänk om man råkar göra något vettigt!!!!

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Haha! När jag ska redigera mina så stå det "Va'fan då för!? Du kan ju fan inte ens stava som folk!!"

EDIT/ Staw Wårs

Redigerat av k9
Postat

Det är verkligen all-star cast online just nu, men ändå känner jag mig pressad att gå och lägga mig. Det är ju sent, grabbar.

Postat

Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull.

Jag tänkte bara att du skrev att du hade "pratat" med henne och undrade då om det var msn, chat eller vad... kunde ha varit telefon förvisso,

som jag skrev då. Man brukar ju ordet "prata" även om man inte pratar egentligen. Inget konstigt alls.

☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

nejnu ska jag sova på riktigt.. god natt...

Postat

Jag tänkte bara att du skrev att du hade "pratat" med henne och undrade då om det var msn, chat eller vad... kunde ha varit telefon förvisso,

som jag skrev då. Man brukar ju ordet "prata" även om man inte pratar egentligen. Inget konstigt alls.

☺️

Jo precis, det är inte med rösten så.

På ett sätt känns det härligt att ha en relativt bra kompis så att prata med, på ett annat sätt känns det konstigt att tycka att man känner nån så pass bra ändå bara genom... ca 120 000 ord som växlats på två år. + lite Facebookbilder och sådär.

k9 (oregistrerad)
Postat

hmmm ingen idé att lägga sig på riktigt tydligen. Hmm jag kanske ska lägga mig brevid riktigt istället?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.