Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Men varför står det i iTunes att jag har 30 gb och iTunes Music-mappen är 41 gb? Är ju dumt.

Du har väl inte allt i biblioteket. Kanske massa dubbletter?

Postat
Du har väl inte allt i biblioteket. Kanske massa dubbletter?

Gick ändå igenom förut och såg till att det som var kvar är det som är i iTunes också, så jag tog bort en del men ändå. Jaja.

Postat
Brukar ni BYTA sökväg vid installation av VST plug-ins??

Nej. Jag gör som Fidden typ, lägger allt i Cubase Vst-mapp bara. Använder man sedan någon annan DAW så pekar man bara på den mappen när den vill söka efter Vst-pluggar. Gör man så, så ska det inte bli fel.

Postat
Det bidde en Nokia 5230. Förlängde abonnemanget med Telia så den blev i princip gratis. Gött så kan man lägga månadskostnad för en iphone på roligare saker, tex en banjo 😑

En banjo. 😄 Vill jag också ha, asballt ju. ☺️

Postat
Åååå. Håller på och skriver en låt som skulle bli så jävla snygg om man fick på massa blås, massa stråkar, massa vibrafon, massa mera!!!!!!

Visa när den e klar då Dinkan!

Postat (redigerat)

Jättejobbigt förut, efter praktiken så åkte jag hem te familjen och så hade bonden bredvid precis gödslat åkern, och jävlar va det stank! MÄH! 😄 så nu luktar min kläder lite. 😑

Fick lagat crossen iaf, då blev lillebrorsan glad. ☺️ Asnice att köra igen var det, jävlar va det går!! 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Visa när den e klar då Dinkan!

Vill du lira lite cello på den?

Den är nog klar om ett och ett halvt år eller nåt sånt.

Postat (redigerat)
Är de bönder??

Nä, grannen sade jag ju. Bara för att man bor på landet så behöver man inte vara bonde. 😑 Så jag växte iofs upp me gödsellukten med jämna mellanrum men nu var det längesedan eftersom man flyttat hemmifrån så var ovant bara. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Vill du lira lite cello på den?

Den är nog klar om ett och ett halvt år eller nåt sånt.

Det kanske jag kan! Samplingar då! 😑 Och om ett och ett halvt år blir lagom, synd att stressa.

Och tills dess kanske jag hunnit lära mig spela riktig cello.

Redigerat av Memphis
Postat
Nej. Jag gör som Fidden typ, lägger allt i Cubase Vst-mapp bara. Använder man sedan någon annan DAW så pekar man bara på den mappen när den vill söka efter Vst-pluggar. Gör man så, så ska det inte bli fel.

fast jag lägger det inte i cubase vst-mapp då, för cubase är djävulens påfund 😑

Postat
Hur gör man för att skaffa riktiga vänner när man börjar på nåt nytt ställe och inte bara ytliga kompisar?

Typ när man börjar nytt program? Man är med på allt som går i början om det så är inspark, grillning med klassen, caféhäng, etc och känner sig för vad det är för folk. Då känner man vilka som är mer åt ens eget håll, sen kan man sätta sig bredvid dom på föreläsning och på den vägen är det.

Postat
fast jag lägger det inte i cubase vst-mapp då, för cubase är djävulens påfund 😑

☺️

Postat
Typ när man börjar nytt program? Man är med på allt som går i början om det så är inspark, grillning med klassen, caféhäng, etc och känner sig för vad det är för folk. Då känner man vilka som är mer åt ens eget håll, sen kan man sätta sig bredvid dom på föreläsning och på den vägen är det.

Fy vad ovant. Det har jag aldrig gjort. Det må bära eller brista och brister det vetefan hur man överlever sen.

riktiga vänner är överskattat. riktiga ovänner is the shit.

Jag blir ledsen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.