Overkill Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Sov en stund, sen vaknade jag för ett tag sen och är jättepigg och kan inte somna om.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Sov en stund, sen vaknade jag för ett tag sen och är jättepigg och kan inte somna om. Samma här! Skulle se Harro Pytter eller vad den heter och första filmen av tre i en serie, Ringen härskar eller vad den heter. Somnade efter 10 sekunder som en död säl. Vaknade av att det körde upp som en pil i bakhuvudet på mig, ett blodrus. Det var grannarna som plöstligt satte på stereon och hade volymratten på 10! Sedan spelade de så i 3 timmar. Tills grannarna under mig bankade i sitt tak dvs. i mitt golv så hårt att grannarna ovanpå mig stängde av. Ja jävlar...
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 hade volymratten på 10! Det var en fingraderad volymratt.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH RED ALERT MÅSTE BYTA LAKAN
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Lisa Matthews blir Playmate of the Year detta året.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 kan jag få läsa några dikter du skrivit? Ja. Genre abstrakt ordbajsande: Kanter en bladrosett Bassot jämte Perrier och Defforges innehöll 133 papegojor och 108 kolibrier men numera körs tre reformator, doctor och professor theologie av dessas ovilja att sända islamisk arkitektur i nivåbrunnens rektangulära överfallsvärn. även en oläglig airbag att vara vaken i en naken vak naken i en vaken sak hak jag är naken på ett ölhaks tak klappar min jak med en spak dagen och lagen är som natten och ratten rattarna och behagen att en sägen om vägen och väven även en oläglig airbag vägväv Genre mellanting: jag vill bo i den där moroten vet ni vad jag tycker om att ha roligt och jag tycker inte om att inte ha inte inte roligt rroolliiggtt och så finns det trevligt också och sånt och 93333333333333333333333333333333333333333333333333333' i min människas stora mysko leksak så finns det en morot som är orange och blå och i den finns det ett monster som leker med barnen där har de roligt iaf nästan hela tiden nej jo hela tiden faktiskt jag vill bo i den moroten som är orange som de flesta morötter och så blå också fast jag gillar inte barn bort med barnen det kan vara jag och moroten bara och en massa koncentrerat kul hela tiden morot morot älskar du mig det är som om mitt hus skulle älska mig eller mitt rum skulle älska mig det kanske det gör jag vill bo i den där moroten Genre på riktigt: (ingen titel) tänk vad mycket folk det finns som alla lever ett eget liv om man samlade alla på samma plats vilket jävla liv det skulle bli Teckna Tekla önskar att jag blivit väckt eller inte somnat alls vart uppe hela natten och ritat på din hals med tusch eller med bläck? sett på dig från sängen när du sitter i min stol eller sitter på min stol små funderingar blir stora eller små, jag vet inte! önskar att jag cyklat hem och kört förbi en saab och dubbelkollat brevlådan när jag stannat och klivit av släcker lampan tolv noll fem Dikt nr. 37 i G-dur vaknade av mig självt idag läser dn, tralala ut och går en promenad ser en volvo, ser en saab ser en tjej som cyklar hem två timmar senare igen samma väder, ingen post kokar pasta och äter den bläddrar igenom lokaltidningen på parkeringen står det inte en bil för i morgon kommer sopbilen hit tittar lite på en film släcker lampan fem över tolv
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 De där bilinnehavarna, har de så skruttiga bilar att de tror att sopbilen ska ta dem?
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 De där bilinnehavarna, har de så skruttiga bilar att de tror att sopbilen ska ta dem? Det är en tolkning. Det är framför allt det dikten handlar om, allt det andra är bara syntaktiskt nödvändigt ont.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Jag har plötsligt fått ett munsår i vardera mungipan. Jag som aldrig haft ett munsår i hela mitt liv. Vad är detta? Positivt överraskad av Dingbats dikter. Ge ut!
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Jag har plötsligt fått ett munsår i vardera mungipan. Jag som aldrig haft ett munsår i hela mitt liv.Vad är detta? Ett munsår? 😕 Positivt överraskad av Dingbats dikter.Ge ut! Jag kanske tejpar upp dem på elskåp på stan. Ni får posta sånt ni har skrivit också, annars skäms jag.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Nu har jag gröna lakan och gröna tapeter så då passar det väl bra att jag går och lägger mig. 02:40 pip
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Ett munsår? 😕 Jag kanske tejpar upp dem på elskåp på stan. Ni får posta sånt ni har skrivit också, annars skäms jag. Funkar aldrig när jag ska multicitera, så jag gör såhär: Ja, ETT munsår i vardera mungipan. Precis i mungipan sitter det är rött och svullet och torrt. Samma har nog hänt i strupen har jag läst mig till. Va fan. Elskåp? Nej, för fan!! Sätt dig på NK vid ett bord med en vit Linnéduk och sälj dem signerade och tunna för 550 spänn styck.
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 (redigerat) Funkar aldrig när jag ska multicitera, så jag gör såhär:Ja, ETT munsår i vardera mungipan. Precis i mungipan sitter det är rött och svullet och torrt. Samma har nog hänt i strupen har jag läst mig till. Va fan. Det är nog för att du biter dig i kinden hela tiden. Elskåp? Nej, för fan!! Sätt dig på NK vid ett bord med en vit Linnéduk och sälj dem signerade och tunna för 550 spänn styck. Fast jag gillar grejen med att utsätta folk för saker i offentliga miljöer. Hur går det med din bok egentligen? Jag läser svaret imorgon för nu jävlar blir det sova av. Redigerat 21 augusti 2010 av Dingbats
Krokodil Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 skuggan av ett lövlöst träd i en asfaltsspegel likt en gigantisk skalbagge som stirrar på mig med spretande spröt så föränderlig, så levande han förstår mig mitt i vår olikhet vi stirrar på varandra ett slag och lyssnar på världen genom olika öron han kanske är avundsjuk på mig, mitt sinne till trots som inte behöver ändra form minut efter minut men som jag önskar och som han önskar att vi vore någonstans, mittemellan
Recommended Posts