Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Du kanske hellre vill sätta henne, eftersom du är närmare i ålder? Jag ska ge henne ditt nummer nästa gång.

Nä. Jag vill knulla Clara. FETT sugen på det är jag. BOOOOBS

Postat

Åååå. Håller på och skriver en låt som skulle bli så jävla snygg om man fick på massa blås, massa stråkar, massa vibrafon, massa mera!!!!!!

Postat
Fidden, jag ska alltså välja att lägga Add drums i Cubase Ess 4

istället för i Add drums-mappen, för att slippa leta upp den efteråt?

Det blir smidigast om man har alla vst-pluggar på samma ställe, men jag har märkt att olika pluggar föreslår olika mappar att lägga sig i. Vissa verkar vara byggda för cubase, för de vill lägga sig under nån steinberg-mapp, trots att de fungerar lika bra i vilken vst-host som helst. Andra verkar mer neutrala och vill lägga sig typ under programs/vstplugins.

Att vissa pluggar vill ligga i en egen undermapp är dock helt i sin ordning. Det ska de få göra.

Egentligen spelar det mindre roll, cubase kan säkert ha flera mappar med vst-pluggar på helt olika ställen på datorn, det kan iallafall reaper. Men om man lägger alla under samma huvudmapp, slipper man leta upp pluggarna när man installerat dem.

Postat

Ska man auktorisera sin version av en plugin vid ominstallation av den? På deras site står jag redan auktoriserad med mina två nummer. Nu blir det ju nya nummer... snurrigt.

Postat
Ibland undrar jag hur folk tänker när dom lägger till folk på facebook.

Jag är rätt pepp på att ta bort en massa folk från gymnasiet och sådär, men det skulle se så lame ut att ha 12 kompisar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.