Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

konstigt, du sa ju att du älskade svenska språket lika mycket som "mitt piano" och nåt annat odefinierat.

hehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Postat

ÄR DU KVINNA? I SÅ FALL... EN RIKTIG KVINNA? VILL DU HA BARN? ÄR DU MOT P-PILLER OCH ABORTER? VILL DU HA SLANKA, LJUSA(-HYADE) OCH LÅNGFINGRADE BARN? ÄR DU MOT SEX UNDER HAVANDESKAP OCH MENSTRUATION? AVSKYR DU SMINK OCH JEANS? GILLAR DU KOI KAZE, PLEASE TWINS, PLEASE TEACHER OCH SUNDAYS AND CYBELE? SPELAR DU ELEKTRISK GITAR OM JAG SPELAR SYNTH? HAR DU HALVLÅNGT ELLER LÅNGT HÅR? ÄR DU 24-44 ÅR GAMMAL? LIKNAR DU MEST RYDIA, ROSA, AERIS, YUFFIE, SELPHIE, ELLONE, PATRICIA GOZZI, MARY BADHAM ELLER ELISABETH KUBLER-ROSS? ÄR DU DADDY'S GIRL?

OM DU ÄR MAN? I SÅ FALL... ÄR DU HOMOSEXUELL MEN SOM SAMTIDIGT AVSKYR GAY RÖRELSEN? ÄR DU FÖR FROT? VAD ANSER DU OM FILMEN BROKEBACK MOUNTAIN? ÄR DU FEMININ NOG I PERSONLIGHET? AVSKYR DU JEANS, MANLIGA SPORTER OCH ALL MACHO ATTITYD? VAD VET DU OM SYNTH? HAR DU HALVLÅNGT HÅR? ÄR DU 24-32 ÅR GAMMAL? GILLAR DU PAPA TO KISS IN THE DARK, LOVELESS OCH THIS SPECIAL FRIENDSHIP? LIKNAR DU MEST FAYT, KITE, VINCENT ELLER MIRA? ÄR DU MAMA'S BOY?

MEN HURSOMHELST... ÄR DU OSKULD? ÄR DU FANATISK I FRÅGA OM DET ANDLIGA? VAD BETYDER ZARATHUSTRAS OCH JESUS LÄRA FÖR DIG? HUR VIKTIG ÄR VÅR PERSISKA TRADITION FÖR DIG? ÄR DU EUROPE ELLER ASIAT? JAG ÄR NÄMLIGEN FÖRÄLSKAD I DEN NORRA HEMISFÄRENS DRAG, NATUR ETC OCH GER EJ VIKA! HAR DU HAFT KÖRKORT I 5 ÅR? BOR DU HELLRE I VÅRT EGET HUS ÄN I LÄGENHET? HAR DU MITTHIMLEN I STENBOCKEN, OXEN ELLER SKYTTEN? I VILKET HUS? HAR DU ASCENDENTEN I OXEN, KRÄFTAN ELLER FISKARNA? HAR DU MÅNEN I STENBOCKEN ELLER KRÄFTAN ELLER VÄDUREN(OM DU ÄR KVINNA)? VAD ÄR DITT SOLTECKEN?

Postat

nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, ja, nej, ja, nej, nej.

Ja, nej, vet inte, ok, hur vet man det? nej, nej, inte tillräckligt för att kunna definiera EBM utan att googla, nej, ja, nej, nej, who? nej.

Nej, nej, ingenting, inte alls, europe, jaha, nej, nej, que? ett gult, i din mamma, vet ej, en gurka.

Postat

nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, ja, nej, ja, nej, nej.

Ja, nej, vet inte, ok, hur vet man det? nej, nej, inte tillräckligt för att kunna definiera EBM utan att googla, nej, ja, nej, nej, who? nej.

Nej, nej, ingenting, inte alls, europe, jaha, nej, nej, que? ett gult, i din mamma, vet ej, en gurka.

Tror inte du är hans typ då.

Postat (redigerat)

Venne varför, men jag tycker ordet "efterbörd" låter så vidrigt. Kanske för att jag ser Tom Cruise framför mig, och då behövs heller ingen moderkaka. xD

Har suttit en stund på endlessyoutube.com och försökt loopa scenen från 1 kilo mjöl när han säger "DÅ FÅR DU EFTERBÖRD!" men det sket sig ju, och för det andra så är det lite sent att skämta om inlägget först nu och för det tredje så e klippet så gammalt så ingen tycker det e kul längre.

Men andra ord en 3-nivås-fail. 😏

Redigerat av Memphis
Postat

Vi e ju på mitt årtal nu FFS! 😮 :o Varför säger ingen något! 😮

Detta måste firas! ☺️ Blir en piggelin. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.