Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eländigt.

När jag öppnade låten nu så står M1 le som "missing instrument" i plug In-listan.

Provade att Addera Korg M1 le igen då, eftersom den inte fanns med under VST x2 Plug-In Paths längre.

Och visst, M1-an kom in då, men man kunde inte spela och höra den M1-a som var lagd igår - den står fortfarande som "MIssing instrument".

Antagligen installera om Korg M1 le, vilket bara tog 3 timmar och var extremt omständligt, igår...

Krävde ju kontakt med Korg User Nets sida och det var si och så med att upprätthålla den kontakten.

Postat
är hon alltså 3-4 år äldre än mig?

och 7-8 år äldre än dig?

2-3 resp 6-7.

Kathrin Thorn är 28, fyller snart 29...

Nej, hon fyller 27 på lördag.

Antagligen är hon storasyster till nån som han som jag ska på studentfest hos känner, för han känner så mycket folk, och då lär hon ju vara där. Hon knackar mig på axeln fem minuter efter jag kommit dit, och ler sött. Vi pratar lite, och så får jag hennes nummer (hon har redan mitt via jobbet). Sen veckan efter ringer hon mig och så får man rycka in. It's my duty to please that booty.

Postat
Funderar på att rensa bland min musik i iTunes. Har 51 gb just nu och det känns ovärt.

Ta bort Bubbles så ryker väl 10 gig bara där.

Postat

Nu har jag gymmat :rolleyes:

Idag har jag ätit: Två stekta ägg, ett äpple, och en proteinshake 😎

Skejtade 15min innan frukosten. Sen på gymmet stog jag på crosstrainer i 1h, sen gymma biceps och Mage 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.