Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eeeehh, Snackade med mamma å hon hade snackat med min syrra tidigare nån gång

Tydligen (mamma kommer inte ihåg så bra) så när min syrra höll på med NEW KID affisherna hade nån kommit å snackat något om nån grym Dj/proddare/whatever som var asbra å skulle spela på Taket nu på lördag och stockholm och/eller var bäst i stockholm och asbra. Min syrra frågar vem dendär killen är eller något å så börjar han säga något typ "ricardo något" varpå hon säger att jag är hennes bror 😛

Och killen blir fett impad å tror inte min syrra... Någon konstig historia iaf och min mamma kommer inte alls ihåg allt 😛

Måste snacka med min syrra 😛

Shit va grymt Pazo! 😄 seriöst, du ska inte vara så blyg, du e lite känd ju. 🥰

Postat

Ljusa E-strängen släpper ju efter som satans fittsträng! 😠

Min small också av höromdagen, fast det berodde mest på att jag körde en annan stämning där jag dragit upp den 2 heltoner vilket den kanske inte mår så bra av. xD

Postat

Tänkbart scenario:

Killis sover i lägenheten, Pazo har åkt dit under morgonen för att överaska och väcker Killis genom att fisa honom i ansiktet. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.