Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Ja. Det är coolt att vara lite udda, använd det. Som fan! MHM BITCH "så" (konjunktionen) är mitt favoritord just nu.
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Varken leslie eller steve är roliga 😛 Fast Leslie är roligare. Novacaine som Steve var med i sög.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Fast grejen är att han ser ut lite som Steve Martin och han är inte alls lika kul. Vadå, han har ju gjort massa bra.
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 dingis är grym Tack puss! Du också, uppriktigt lycka till med hon du är kär i.
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Vadå, han har ju gjort massa bra. Inte sett, men den suger säkert.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Inte sett, men den suger säkert. Inte ens i krig.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 orka cliffhangers på msn där nästa del presenteras i längsta OVÄRT
Pazo Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Eeeehh, Snackade med mamma å hon hade snackat med min syrra tidigare nån gång Tydligen (mamma kommer inte ihåg så bra) så när min syrra höll på med NEW KID affisherna hade nån kommit å snackat något om nån grym Dj/proddare/whatever som var asbra å skulle spela på Taket nu på lördag och stockholm och/eller var bäst i stockholm och asbra. Min syrra frågar vem dendär killen är eller något å så börjar han säga något typ "ricardo något" varpå hon säger att jag är hennes bror 😛 Och killen blir fett impad å tror inte min syrra... Någon konstig historia iaf och min mamma kommer inte alls ihåg allt 😛 Måste snacka med min syrra 😛
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Ljusa E-strängen släpper ju efter som satans fittsträng! 😠
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 orka cliffhangers på msn där nästa del presenteras i längsta OVÄRT Pazo är kung.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Eeeehh, Snackade med mamma å hon hade snackat med min syrra tidigare nån gång Tydligen (mamma kommer inte ihåg så bra) så när min syrra höll på med NEW KID affisherna hade nån kommit å snackat något om nån grym Dj/proddare/whatever som var asbra å skulle spela på Taket nu på lördag och stockholm och/eller var bäst i stockholm och asbra. Min syrra frågar vem dendär killen är eller något å så börjar han säga något typ "ricardo något" varpå hon säger att jag är hennes bror 😛 Och killen blir fett impad å tror inte min syrra... Någon konstig historia iaf och min mamma kommer inte alls ihåg allt 😛 Måste snacka med min syrra 😛 "jag suger för jag kan inte göra musik 🙁" in your face!
Pazo Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Inte sett, men den suger säkert. Är en sån film man kolla på en extremt tråkig söndag medans man surfar.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Är en sån film man kolla på en extremt tråkig söndag medans man surfar. Nej. Den är dålig och jag var ironisk.
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Eeeehh, Snackade med mamma å hon hade snackat med min syrra tidigare nån gång Tydligen (mamma kommer inte ihåg så bra) så när min syrra höll på med NEW KID affisherna hade nån kommit å snackat något om nån grym Dj/proddare/whatever som var asbra å skulle spela på Taket nu på lördag och stockholm och/eller var bäst i stockholm och asbra. Min syrra frågar vem dendär killen är eller något å så börjar han säga något typ "ricardo något" varpå hon säger att jag är hennes bror 😛 Och killen blir fett impad å tror inte min syrra... Någon konstig historia iaf och min mamma kommer inte alls ihåg allt 😛 Måste snacka med min syrra 😛 Coolt!
Pazo Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 "jag suger för jag kan inte göra musik 🙁" in your face! Lär ju inte ens handla om mig egentligen eller inte vara så hypeat alls. Är det om mig lär de vara. "Ja nån grym körde ju på new kid nån gång, han ricardo" typ! Inte mer än de 😛
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Eeeehh, Snackade med mamma å hon hade snackat med min syrra tidigare nån gång Tydligen (mamma kommer inte ihåg så bra) så när min syrra höll på hade nån kommit å snackat något om nån som var asbra å skulle... och stockholm och/eller var bäst i stockholm och asbra. Min syrra frågar eller något å så börjar han säga något typ "något" varpå hon säger att killen blir fett impad å tror inte min syrra... Någon konstig historia iaf och min mamma kommer inte alls ihåg allt 😛 Måste snacka med min syrra 😛 dude cool story bro
Pazo Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Nej. Den är dålig och jag var ironisk. Eh, jag vet att den är dålig. Jag bara gav ett exempel på när en sån film tåls att "ses" på
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 På tal om dåliga filmer så såg jag Repo Man från 1983 med Emilio Estevez för några veckor sedan och den var riktigt dålig.
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 På tal om dåliga filmer så såg jag Repo Man från 1983 med Emilio Estevez för några veckor sedan och den var riktigt dålig. På tal om dåliga filmer så har du så vitt jag vet fortfarande inte sett The Room och det är skamligt!
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Lär ju inte ens handla om mig egentligen eller inte vara så hypeat alls. Är det om mig lär de vara. "Ja nån grym körde ju på new kid nån gång, han ricardo" typ! Inte mer än de 😛 Vilken annan ricardo förutom du skulle dom syftat på? Nån tycker du är bra, det är ju bra. Räcker väl gott och väl så.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Eh, jag vet att den är dålig. Jag bara gav ett exempel på när en sån film tåls att "ses" på Söndagsfilmer är ju annars sånadär sköna komedifilmer. Tänker mig Dan Aykroyd-filmer från 80-talet.
Krokodil Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Tack puss! Du också, uppriktigt lycka till med hon du är kär i. Thanks man. Även om jag inte känner dig personligen så hoppas jag att det går bra för dig. Samma gäller er andra (ja, jag är lite sentimental nu).
Pazo Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Thanks man. Även om jag inte känner dig personligen så hoppas jag att det går bra för dig. Samma gäller er andra (ja, jag är lite sentimental nu). Jag hoppas också verkligen de går bra med tjejen krockan! 🥰
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Thanks man. Även om jag inte känner dig personligen så hoppas jag att det går bra för dig. Samma gäller er andra (ja, jag är lite sentimental nu). TUTTAR
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Thanks man. Även om jag inte känner dig personligen så hoppas jag att det går bra för dig. Samma gäller er andra (ja, jag är lite sentimental nu). Pussa på! 🥰
Recommended Posts