Fidden Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 BÄSTA MUSIKDECENNIET FFS! 😠 http://www.youtube.com/watch?v=1okG45JvC2U
Neosus Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1okG45JvC2U Kräkvarning på den 😆
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Detta visste jag inte 😕 : "24 juli - Margit Sahlin utses till Sveriges första kvinnliga kyrkoherde i Engelbrekts församling i Stockholm."
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Övriga församlingar inom Stockholm har jag rätt bra koll på.
Neosus Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 (redigerat) ...men härligt med allsång i hela salongen 😊 Ninjad som vanligt 😱 Redigerat 19 augusti 2010 av Neosus
slejnard Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Suttit fem minuter å försökt få in en bild av en ninja så funkar det inte! 😠 Tar denna istället då 😱
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Fan, jag missade månlandningen. Och så har Beatles splittrats på det. Piss.
Memphis Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 heeeej heej ! Hittat nån jacka till mössan än då?
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Efter att ha sett ett antal avsnitt av The Seventies på tv så har jag kommit fram till att sjuttiotalet var det sämsta musikårtiondet.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 heej ! Hittat nån jacka till mössan än då? Japp. Har en blå som jag klippte sönder förut. Jättefult klippt men jaja 😛
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Orka töntar man känner hemifrån som är typ hårdrockare och fula utan stil länkar till "hippa" band som the books på facebook.
Memphis Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 (redigerat) Japp. Har en blå som jag klippte sönder förut. Jättefult klippt men jaja 😛 Grymt. 😄 Vad skulle det vara till nu igen? Redigerat 19 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Orka töntar man känner hemifrån som är typ hårdrockare och fula utan stil länkar till "hippa" band som the books på facebook. Är The Books hippa nu! Tufft.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Grymt. 😄 Vad skulle det vara till nu igen? Insparken (som börjar imorgon) har temat folkslag, min grupp valde det underbara folkslaget Nintendo. Kommer bli fett skoj. Var på möte idag om sittningen som är nästa fredag också och kollade så det inte var något dåligt rack jag skulle spela på sen utan det var riktiga grejer! 800-spelare och 700-mixer: Så det kommer bli askul 😄
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Är The Books hippa nu! Tufft. Du gillar dom och dom fick bra betyg av pitchfork, så jag antog att det var åt det bra hållet (och dvs ingenting som personen jag beskrev skulle lyssna på).
Memphis Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Ja, visste ju att det var till Toad 😄 men okej, Inspark alltså. Är det typ nollning för de nya? Eller en fest som start på terminen bara?
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Du gillar dom och dom fick bra betyg av pitchfork, så jag antog att det var åt det bra hållet (och dvs ingenting som personen jag beskrev skulle lyssna på). Hehe okej visst. Visste inte att det var nån hype hype hype!!! där, känns inte som ett sånt band som gemene Arcade Fire-fan lyssnar på.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 De där prylarna såg riktigt tuffa ut. Finns lite effekter på mixern (flanger, reverb, chorus, delay, etc) men dom lär jag inte röra eftersom jag inte kan dom. Så det blir att jag använder samma saker som på spelarna jag tränar på hemma, dvs basicsakerna. Men det är najs ändå, dom är ju sköna och reagerar fort, skönt jog wheel och säker pitch shifter som inte hoppar och såna grejer. Och det är ju bra när man är lite n00b.
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Hehe okej visst. Visste inte att det var nån hype hype hype!!! där, känns inte som ett sånt band som gemene Arcade Fire-fan lyssnar på. Nä, är väl inte nya Congratulations, MAYA eller The Suburbs men ändå. Arcade Fire har jag aldrig orkat bry mig om riktigt. Tycker samtidigt det är lite tråkigt med dom jättestora indiebanden. Känns lite paradoxalt på något sätt. Hade säkert kunnat bli stort AF-fan (analogfreak höhö) när jag lyssnade som mest på den typen av musik men numera lyssnar jag på lite annat mest känns det som.
Memphis Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Sånt vill jag oxå lära mig! Vill komma upp nån gång o testa! 😄
Overkill Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Ja, visste ju att det var till Toad 😄 men okej, Inspark alltså. Är det typ nollning för de nya? Eller en fest som start på terminen bara? Jepp, nollning fast det får det väl inte heta. Så inspark från och med imorgon till och med nästa fredag.
Dingbats Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Arcade Fire har jag aldrig orkat bry mig om riktigt. Tycker samtidigt det är lite tråkigt med dom jättestora indiebanden. Känns lite paradoxalt på något sätt. Hade säkert kunnat bli stort AF-fan (analogfreak höhö) när jag lyssnade som mest på den typen av musik men numera lyssnar jag på lite annat mest känns det som. Ja, det känns lite fel. Fast det är väl inte deras fel liksom. Men ja. Delay är världshistoriens roligaste effekt, den måste du lära dig använda.
Recommended Posts