Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Det kvittar väl om sverige inte är med i vm! Sverige kommer ju ändå inte komma långt/vinna så då kvittar de ifall de är med!

Man hejjar ändå på andra lag :rolleyes:

Colombia är väl inte ens med heller.

Postat

Om man ska tro Ratsit och Facebook så är min snygga optiker snart 27 år. Hon skulle kunna vara 24 också, men i så fall är hon gift, så jag hoppas på 27.

Postat
Fan va soft. Såhär dags ligger solen rakt in i fönstret vid soffa. Så jag kan ligga i soffan och sola 😛

Fan va sof(f)t 😄

Postat
Om man ska tro Ratsit och Facebook så är min snygga optiker snart 27 år. Hon skulle kunna vara 24 också, men i så fall är hon gift, så jag hoppas på 27.

Snart 30!

Postat
Snart 30!

Nä, dit är det väl en bit kvar, men 30 är inte så långt!

Hehehe.

Nä men hon ser faktiskt ut att vara yngre än 27... hon kanske bor utanför Stockholms kommun. Men palla söka på alla kranskommuner.

Postat
Nä, dit är det väl en bit kvar, men 30 är inte så långt!

Hehehe.

Nä men hon ser faktiskt ut att vara yngre än 27... hon kanske bor utanför Stockholms kommun. Men palla söka på alla kranskommuner.

Men ååh 😛

Vadå, heter hon något jättevanligt?

Postat
Hon är ju allra minst 23 i alla fall.

Hur sluter du dig till det? Men ja, hon ser ut att vara typ 24-25. Hon heter Kathrin.

Postat

Jag är 85% säker på att det är hon 27-åringen. Jag sökte på alla kranskommuner och kollade med Facebook, men ingen var mer lik än den här bilden, som tyvärr är lite otydlig.

Postat
Hur sluter du dig till det? Men ja, hon ser ut att vara typ 24-25. Hon heter Kathrin.

Man måste plugga i tre år för att få arbeta som optiker. Om hon började när hon var 19 var hon klar när hon var 22, och det var antagligen inte i år eftersom dom blev klara förra veckan. Alltså 23 minst.

Postat

Bodde inte du på Värmdö förut, förresten? Min mammas kompis familj som bor i Stockholm har tydligen lantställe längst ut på värmdö.

Postat (redigerat)
Man måste plugga i tre år för att få arbeta som optiker. Om hon började när hon var 19 var hon klar när hon var 22, och det var antagligen inte i år eftersom dom blev klara förra veckan. Alltså 23 minst.

Smart. Tyvärr utesluter inte det så mycket.

Kanske kan posta länken till fejan. Jag får inte upp några bilder. Kan ni se några? Prova att klistra in det här i adressraden när ni är på profilen:

java script:(function(){CSS.removeClass(document.body, 'profile_two_columns');tab_controller.changePage("photos");})()

http://www.facebook.com/profile.php?id=594...&ref=search

Redigerat av Dingbats
Postat
Bodde inte du på Värmdö förut, förresten? Min mammas kompis familj som bor i Stockholm har tydligen lantställe längst ut på värmdö.

Jo, många som har det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.