Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tycker också att K inte vibrerar stämbanden!

😳😳😳😳😳

Gratulerar för det första! 🙂

För det andra, undrar vad de gör istället då.

Är spända eller avslappnade?

Annons
Postat (redigerat)

Iofs inte testat dem på flera år, men jag blev ju rejält avskräckt. Ser ingen anledning att göra annat än smutskasta dem resten av mitt liv. xD

xD

Jag kör Nod32 och har inga problem alls ☺️

Kör också Nod32, har funkat asbra. tror det kostade 800 för 3 år om jag inte minns fel. 😐

Redigerat av Memphis
Postat

Jag vet, men jag har inte råd att lägga mer än max 700 per år på ett antivirusprogram, tror jag. Har McAfee.

Tyvärr är det dock för effektivt och gör att jag inte kunnat installera köpta program utan trix och nu med den

nya uppdateringen kan man inte ens stänga av sina datorer om man har McAfee, de tar av RAM så mycket att det

inte räcker till för avstängning. Absurt! Vågar inte tänka på hur det skulle gå att spela in...

🤪

Nod32 kostar 450.. 😑

Postat

Iofs inte testat dem på flera år, men jag blev ju rejält avskräckt. Ser ingen anledning att göra annat än smutskasta dem resten av mitt liv. xD

Norton var HELT värdelöst, det blockerade användning av mitt ljudkort. Farlig maskinvara stod det.

Postat

Jag kör XP fortfarande

Jag med, nu heter mitt XP Pro, förr var det XP Home.

Vet inte vad det var för skillnad, samma pris, råkade ingå.

SP1, 2 eller 3 har nog större betydelse vilket man använder.

Tänkte installera Steinberg Clean för vinyl och tape-"tvätt",

står att det är för XP, men jag tror bara för XP SP1, kan bli

problem med ett gammalt program?!

😳

Postat

XP är ju fan bästa windowset 😄

Tror inte jag har många grejer anpassade för något annat, då det kommer till kringutrustning, så...

😊

*nu kom posten*

Postat

Nähäää... det var två olika firmor ser jag nu.. Café Skansen och Gotab Bemanning, men på samma vita A4-papper, med samma teckensnitt.

Postat

Jag förstod det. När jag hade gjort ett knippe låtar gick jag med dem till en translator. Det visade sig att jag hade ett språkligt fel per låt i genomsnitt. Nästa gång ska jag låta språkgranska före.

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.