Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du menar att du ibland gör fler än en låt per dag? :rolleyes:

Ja. Men även om man har fyra låtar som heter: 100807, 100808, 100809, 100810 så kan det vara svårt komma ihåg vilken som är vilken. 😛

Postat

Ja. Men även om man har fyra låtar som heter: 100807, 100808, 100809, 100810 så kan det vara svårt komma ihåg vilken som är vilken. 😛

Eller så namnger man dem till något som kan associeras till specifik låt? :rolleyes:

Postat

Den var svår dingbats. Har ingenting med BNP att göra eftersom Estland, Lettland och Litauen är vita och Haiti etc är röda. Knappast typ befolkningstäthet heller eller något demografiskt. Kommer inte på.

Postat

Fan svårt det här med toadmössan. Kom på nu att det kanske är ännu bättre med en vanlig cykelhjälm eftersom den har massa hål i sig. Då blir det ju enkelt att fästa ståltråden i hålen!

Postat

Kollade filnamnet men blev inte direkt klokare.

I länderna i rött kallas Egypten för nånting som låter som Egypten, i de gula kommer namnet från deras egna Misr (och i de oranga är det både och).

Postat

I länderna i rött kallas Egypten för nånting som låter som Egypten, i de gula kommer namnet från deras egna Misr (och i de oranga är det både och).

Och i de vita länderna?

Postat

Fan svårt det här med toadmössan. Kom på nu att det kanske är ännu bättre med en vanlig cykelhjälm eftersom den har massa hål i sig. Då blir det ju enkelt att fästa ståltråden i hålen!

Smart, fast ta en som inte är så aerodynamisk i så fall.

Postat

Är ju dock fler hål i en sportig.

cykelhjalmar.jpg

Men får se sen på myrorna. Fanns iaf 5-10 hjälmar att välja bland, någon ska väl funka hyfsat bra då.

Meh! Den blåa hjälmen är med vänersborgs kommuns logga på. En sån cykelhjälm fick jag när jag sommarjobbade och så gav jag den till min pappa.

5333_124081038016_726413016_2370384_7588276_n.jpg

Postat

Eller en sån här:

Skateboarding_helmet.jpg

Fast om man då ska fästa ståltråden i hålen så blir det ju mycket som hamnar utanför. Kanske blir jättesvårt hela grejen, men hyfsat resultat ska jag väl kunna producera.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.