Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Jo dom e ju som islandshästar

Små men jävligt bred om baken :rolleyes:

Och så anklagar de en för våldtäkt och får en i fängelse! 😠

Postat
Fattar inte riktigt grejen med folk som inte kallar det för sommarlov efter gymnasiet.

Nja, beror väl på vad man har tänkt göra. Om man inte pluggar vidare direkt så är det ju inte direkt lov.

Postat

Lov på obestämd tid. :rolleyes: Nej men den här personen som triggade det här ska plugga vidare. Man hör ju även ibland folk som är mellan tvåan och trean säga "åååh nu har jag mitt sista sommarlov någonsin!!!!".

Postat
Jag ska köpa teve idag! Så nu ska jag sikta på en film varje kväll.

Det var ambitiöst! Det orkar inte jag med, det blir för mäktigt.

Postat
Det var ambitiöst! Det orkar inte jag med, det blir för mäktigt.

Kommer säkert att skita sig efter två dagar, men kan ju ha det som ambition i alla fall. Fast när VM kommer vet jag inte hur det blir.

Postat
Kommer säkert att skita sig efter två dagar, men kan ju ha det som ambition i alla fall. Fast när VM kommer vet jag inte hur det blir.

Fotbollsfilm.

Postat
Demoversionen lade sig iallafall rätt... iallafall om man skrev in rätt vst-mapp vid installationen.

Skrev in?

Det kommer ju upp ett förslag, som är rätt lång, med en lång sökväg, menar jag.

Ska man ändra den sökvägen alltså?

Är det lätt att veta vad den nya sökvägen heter?

I mitt Cubase Ess 4 fanns det 3 olika alternativ det kan heta under

x2 VST Plug In paths, för att hitta fram till Cubase Ess 4.

Men nu finns det 4.

Jag letade upp dll-filen i Korg-mappen och valde Add

för att lägga in Korg M1 le bland VST-instrumenten där.

Koden till Korg M1 le var på 83 tecken och installationen

tog 3 timmar. Väl mycket för en gratisplugg.... :rolleyes:

Vad är Korg rädda för?

Fidden, jag ska alltså välja att lägga Add drums i Cubase Ess 4

istället för i Add drums-mappen, för att slippa leta upp den efteråt?

Postat

Overkill, ska du se fotbolls-VM? Det är nästan ungefär lika intressant som att se isdans från Polska mästerskapen nu när inte Sverige är med.

Postat

I tv igår så recenserades en fransk film med en tjej som skulle spela Brigitte Bardot och de tre tyckande svenska kvinnorna, särskilt en, i studion, förfasade sig över att en sådan mansroll som han spelade fortfarande fanns kvar på film. Hehe... för det första skulle ju filmen gestalta 50-60-talet. För det andra blir man rädd när sådana fanatiska utrotare uttalar sig. För det tredje var det dj**ligt kasst att bägge rökte i scenen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.