Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag blir irriterad över att jag inte kan hitta den där kalle anka-strippen där nån får sin bil mosad och fäller kommentaren "Min nya golvo. GOLVAD!". Översättaren måste haft en svår uppgift att översätta vad jag förmodar ursprungligen var "My new ford... FLOORED!"

Postat (redigerat)

Mäh, är ju två rutor i rutan om man säger så det är ju inte öppet ut eftersom bara ytterrutan är trasig och vi betalar ingenting.

Redigerat av Overkill
Postat

Hej! Nu är jag i lägenheten i uppsala. Allt är bra förutom att en ruta är trasig. xD

Lustigt, här är det precis tvärtom. En trasa är rutig.

Postat (redigerat)

Låt åtgärda det snarast ändå Overkill.

Bor ni lågt eller? Bv?

En gång sparkade min brorsa i raseri bollen genom en dubbel glasruta in i en lägenhet på andra sidan gården. Med potentiellt sett över 200 vittnen försökte vi ändå springa från gården och gömma oss. Den gården var ju 100 meter lång...

Redigerat av debatt
Postat

Förmodligen någon som kastat upp en boll, för du såg ingen sten liggande i ramen?

Vi har ju hyrt ut lägenheten under sommaren och dom som bott här sa att någon kastat glasflaskor.

Postat

Vi har ju hyrt ut lägenheten under sommaren och dom som bott här sa att någon kastat glasflaskor.

Oj! Har ni hemförsäkring? Hursomhelst, ni behöver nog inte betala något, skada går utåt sett.

Att ni VÅGAR hyra ut!!! Tänker på musikutrustning och sånt, datorer m.m. Tog ni med detta?

Postat

Oj! Har ni hemförsäkring? Hursomhelst, ni behöver nog inte betala något, skada går utåt sett.

Att ni VÅGAR hyra ut!!! Tänker på musikutrustning och sånt, datorer m.m. Tog ni med detta?

Ja, hemförsäkring har vi.

Jadå, allt sånt har vi på andra ställen. Det enda som var kvar var väl i princip sängar, hyllor, skrivbord och såna grejer.

Postat

går förresten åt rätt håll nu. har gått upp ett kilo, trots träning nästan varje dag. Ska bli grymt intressant sen när man går ner på lättmjölk och sånt, hur snabbt man tappar fett-kilona.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.