Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag håller mig mest till språk- och filmforumen där, men ibland går jag till övrigt för att skratta åt alla puckon.

Läste nån tråd om någon som undrade hur många som haft haft sex med tjockisar. Efter det tappade jag allt intresse för hela Flashback.

Postat

Läste nån tråd om någon som undrade hur många som haft haft sex med tjockisar. Efter det tappade jag allt intresse för hela Flashback.

Ojojoj, då har du inte sett mycket. "Hantverkare med dildo", "Rövknullandet!", "Jag har fått äran att våldta en söt blondin" mm. Sexforumet är mest idioter.

Postat

Jodå, jag har sett dom också. Och en massa annat sjukt. Det drar för mig ner hela forumet. Lite som idioterna här ibland får mig att vilja överge Studio forum. 😛

Sen så kommer jag på att ingen i längsta är en idiot. 🥰

Postat

Fan va cp! 😄

Skickade ju in en remix till Akwaaba music!

Fick ett mail idag från en på skivbolaget som sa att han tyckte den var asfet och ville ha själva filen av mig också! 😄

Sen sa han att han skulle spelat i stockholm i oktober men det blev förhinder så han undra ifall jag visste nån annan som kunde boka hit honom till oktober 😛

ja å så sa han att de fanns mkt potential till att göra fler sammarbeten och att de alltid behövdes osv 😄

Postat

Fan va cp! 😄

Skickade ju in en remix till Akwaaba music!

Fick ett mail idag från en på skivbolaget som sa att han tyckte den var asfet och ville ha själva filen av mig också! 😄

Sen sa han att han skulle spelat i stockholm i oktober men det blev förhinder så han undra ifall jag visste nån annan som kunde boka hit honom till oktober 😛

ja å så sa han att de fanns mkt potential till att göra fler sammarbeten och att de alltid behövdes osv 😄

😮 ! Fan va fett! 😮😄 :D

Du er dutti. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.