Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

APPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

f

ö

l

å

r

Postat

Är det nån här som aldrig haft ett one night stand? Jag tror att jag nog aldrig kommer ha det. Iaf inte krogligg. 100 spänn på det.

Postat

Vägen tillbaks blir nog lång, hade ett ganska bra workflow för att få ok nivåer och sånt förr, men det var i logic och reaper är lite annorlunda.

Lekte lite idag iallafall, så även om det låter lite skit och att jag spelar en massa fel och så, så kan ni iallafall få höra den nya versen och bryggan i

😄

Postat
Vägen tillbaks blir nog lång, hade ett ganska bra workflow för att få ok nivåer och sånt förr, men det var i logic och reaper är lite annorlunda.

Lekte lite idag iallafall, så även om det låter lite skit och att jag spelar en massa fel och så, så kan ni iallafall få höra den nya versen och bryggan i

😄

Härligt! Snyggt basljud. När kommer din fortsättning på längstalåten då?

Postat
Varför har du allt hos din bror?

Allt?

Jag kånkade hit datorväskan och en väska till bara, för att vi skulle spela in. Bl.a. från hans tunga 50-kilosorgel.

Svårare att kånka den...

😄

Postat
Aha. tackar för svar =)

om man råkar få tag i 1.0 versionen, kan man uppgradera till 1.5 gratis då?

Jajamen. Det är ju det jag ska göra i veckan.

Tror f.ö. inte det finns någon version 1.2, 1.3 eller 1.4.

Allt för logiken...

Postat
Allt?

Jag kånkade hit datorväskan och en väska till bara, för att vi skulle spela in. Bl.a. från hans tunga 50-kilosorgel.

Svårare att kånka den...

😄

Jaha!

Jag uppfattade inte det alls. Kändes som du bar iväg allt dit helt utan anledning 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.