Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Gjorde testet med emotional intelligence. Fick väldigt lågt och då tyckte jag ändå att jag tog "rätt" svar.

5mcpz7.png

Redigerat av Overkill
Postat

Tycker hon är sjukt lik Petra Nielsen på den där bilden...

Haha, jag trodde du menade hon som sa bertil falukorv. Tänkte att njaaa dom är väl inte så lika.

Postat

"According to your self-report answers, your emotional intelligence is excellent. People who score like you do feel that they have almost no trouble understanding and dealing with their own emotions and those of others. They have an easy time overcoming difficulties in their lives and they are able to control their moods. It’s easy for them to motivate themselves to overcome obstacles and reach their goals. In addition, they find social interactions to be quite easy and fulfilling, for several reasons. They are comfortable allowing themselves to get close with others, and feel comfortable being vulnerable enough to establish intimacy. They also report having an easy time offering support to others; this is likely due to an empathetic nature and a clear mind when it comes to offering good advice."

Postat

Jag gjorde en EQ test en annan gång och den byggde på samma skala.

Då hade jag 152. Nu var det lite sämre, men jag svarade fel på allra

sista frågan i början på testet och märkte inte att man inte kunde

gå tillbaka då det var sista frågan. Gjorde samma misstag två gånger

alltså, typ tvärtom på skalan. 😆

Fick högt iaf.

Postat

Känner igen det där INTJ ESFP, det har med Introvert och extrovert att göra va?!

Jag tror att jag har I... nånting, men ändå hög IQ och EQ.

Det finns inget samband.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.