Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Får ta och svara min gode vän maratonlöparen Fidden först, särskilt när han såg så hiskeligt äckligt sliten ut efter målgången.

Jag måste hämta mitt Addictive drums imon hemma och ta hit till brorsan... för egentligen tänkte jag ha kört med det och komponerat under

den helg jag nu tog mig ledigt för detta för. Men så fick jag ju ryggskott efter att ha burit hit utrustningen. Jaja, det får bli nu i veckan då.

Njaa... Addictive drums installerar jag enbart om eftersom jag ominstallerade Win XP och när jag ominstallerade mitt OS så försvann ju alla

program. Dock trodde jag när jag kom hit till brorsan att jag även hade installerat Add drums. Blev rätt paff när jag märkte att så icke var

fallet. Hade tydligen "bara" installerat om 10 andra drivrutiner och 25 program.

Jag vet bara att ljudkvaliteten är mycket god och ibland svår att skilja från riktiga trummor. Det beror förvisso vilken musik man spelar.

Inga moduler, mjukvaror kan ersätta riktigt trumset.

Tillägg:

Med Add drums 1.5 Adrenaline får man stöd för digitala trumset o general midi.

Aha. tackar för svar =)

om man råkar få tag i 1.0 versionen, kan man uppgradera till 1.5 gratis då?

Postat

En bra grej med de nya glajorna är att nu är jag sjukt jävla snygg! Så nu kan jag gå runt och glana på tjejer utan att det är konstigt! Och de kollar på mig! Det var en tjej som var fulare än mig som tittade på mig idag!

Postat
En bra grej med de nya glajorna är att nu är jag sjukt jävla snygg! Så nu kan jag gå runt och glana på tjejer utan att det är konstigt! Och de kollar på mig! Det var en tjej som var fulare än mig som tittade på mig idag!

Vad trevligt!

Postat
Ja! Se liksom quidditch-grejerna, Rowlings handskrivna bokmanus och annat kul!

Skriver hon för hand? Så ska man göra.

Postat

Najs! Det som är synd dock är att det finns ju folk vars stil inte alls passar med såna glasögon som skaffar dom för att dom sett andra coola människor som har. Det känns ju som att glasögonen egentligen hör hemma hos en viss typ av människor men sen kommer massa sopor och förstör det.

Postat

Nu menar jag alltså inte att du är en sån som förstör! Nu sätter jag mig själv på en high horse här men tycker ändå att folk som du och jag är godkända bärare av den typen av glasögon.

Postat
Skriver hon för hand? Så ska man göra.

Hon skrev i alla fall första boken för hand. Sen hade hon inte råd att kopiera den så hon fick skriva en till handskriven kopia för att kunna ge ena till bokförlaget. Fatta vad lång tid det lär ha tagit att kopiera säkert 500-700 sidor för hand. Fy fan.

Postat
Nu menar jag alltså inte att du är en sån som förstör! Nu sätter jag mig själv på en high horse här men tycker ändå att folk som du och jag är godkända bärare av den typen av glasögon.

Elitism är bra för magen. Om man ser ut som man menar det så får man ha såna glasögon tycker jag. Jag har fått mycket bättre självförtroende nu, känns lite cp att det kan ändras av nåt så ytligt.

Postat
Hon skrev i alla fall första boken för hand. Sen hade hon inte råd att kopiera den så hon fick skriva en till handskriven kopia för att kunna ge ena till bokförlaget. Fatta vad lång tid det lär ha tagit att kopiera säkert 500-700 sidor för hand. Fy fan.

Men om man slår ut det så blev det en ganska bra timlön.

Postat
Elitism är bra för magen. Om man ser ut som man menar det så får man ha såna glasögon tycker jag. Jag har fått mycket bättre självförtroende nu, känns lite cp att det kan ändras av nåt så ytligt.

Det är ju svårt att stoppa folk från att ha såna glasögon, men det tar ju bort en viktig accessoar från en grupp av människor man ändå identifierade sig med. Sen kommer nån kommunpolitiksintresserad Karlstadbo med nykterhetsfrågor och schlager som intressen och intrudar.

Postat
Det är ju svårt att stoppa folk från att ha såna glasögon, men det tar ju bort en viktig accessoar från en grupp av människor man ändå identifierade sig med. Sen kommer nån kommunpolitiksintresserad Karlstadbo med nykterhetsfrågor och schlager som intressen och intrudar.

Ja jo, det är ju sant. Våld.

Postat
Men om man slår ut det så blev det en ganska bra timlön.

Helt ok kan man väl säga. Men det är respekt att ha skrivit sådär för hand. Samma med gamla grekerna som kom ihåg alla grejer i huvudet för att dom inte kunde skriva ner det. Vi är för slappa idag.

Postat

De e bra att ni ser bra ut (i dubbel bemärkelse..) och att ögonen är bekväma. 🙁

Postat
Helt ok kan man väl säga. Men det är respekt att ha skrivit sådär för hand. Samma med gamla grekerna som kom ihåg alla grejer i huvudet för att dom inte kunde skriva ner det. Vi är för slappa idag.

Ja, det känns lite lame att ha "skrivit en bok" och så har man den bara som en textfil på datorn. Samma sak med kompositörer som skriver noter direkt i datorn istf för hand först.

Postat
Eller digitala konstnärer som inte målar skiten på papper först.

Nja, alla fall skissar upp det kanske, men det känns inte som riktigt samma sak.

Postat

19.40 gick jag ner i tvättstugan för att kolla vilken dag som det skulle tvättas. Självklart så var det idag 🙁. Men det skiter jag i för nu tvättar jag i alla fall.

Och fick en massa annat gjort som att återlämna resväska å handla å ta en fet paj kronan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.