Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

CP CP CP CP CPCP CPCPCPCPCP CP CP CP CPCP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CPCP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

CP CPCPCPCP

CP CP CP CP CP CPCP

CP CP CPCPCPCPCP

CPCPCP CP

CP

CPCP

CP

CP

CP CP CP CPCPCP

CP

CP

CPCPCP

CPCP

CPCP CP CP CP CP CP CP CP

v

CPCPCP

CPCP CP CP CP CPCPCPvCP CP CPCPCPCPCPCP

vv

v CP CP CP CP CP CPCP

Postat

Jag gissar på... din syster!

Hon med.

Men alltså. Jag säger bara: Sommarlovsmorgon 2000 & 2001. Vintergatan 5a & 5b. Ringer några klockor?

Postat

Äre inte hon du postat massa bilder på i längsta hela tiden och sen lagt små runkar på skärmen hemma?

JO! Visst är det sjukt!

Tyvärr är hon tillsammans med en typ tio år äldre man och har två barn. Annars skulle jag lägga in en stöt bara BABAM charmen påslagen how you doin nice lady, uh..? Vi pratade aldrig eller så men hon verkar fett lekfull och astrevlig och världens goaste människa... 🙁 :( 🙁

Postat

Varför var hon där vemgifte sig och hur känner du dom?

Vet inte riktigt. Det var en dotter till en kompis till min mamma som gifte sig, det var typ 100 pers där och vetefan vad hon hade för koppling. Alltså MMMMMMMM vad söt hon är, jag kommer aldrig kunna bli kär i någon annan.

Postat

CP CP CP CP CPCP CPCPCPCPCP CP CP CP CPCP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CPCP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

CP CPCPCPCP

CP CP CP CP CP CPCP

CP CP CPCPCPCPCP

CPCPCP CP

CP

CPCP

CP

CP

CP CP CP CPCPCP

CP

CP

CPCPCP

CPCP

CPCP CP CP CP CP CP CP CP

v

CPCPCP

CPCP CP CP CP CPCPCPvCP CP CPCPCPCPCPCP

vv

v CP CP CP CP CP CPCP

Nästan så detta platsar i Citattråden. 😛

Postat

Jag vet inte vad vintergatan 5a är för något mer än att de var nåt som gick på tv

Sommarlovsmorgon 2000 och 2001. Alla som gick i mellanstadiet då kollade på det, det var tuffaste grejen.

Postat

fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem fem

Precis!!! 🙂

Håll med om att hon var jävligt söt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.