Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Viktor hade fått en barbara i födelsedagspresent, fy faaan vad den luktade illa. Och inte av gammalt sagg (den var ju ny så aldrig använd) utan sådär äckligt som ny plast luktar ibland. Kul knulla med en sån när den luktar så. Kul knulla med den överhuvudtaget iofs.

Annons
Postat

Viktor hade fått en barbara i födelsedagspresent, fy faaan vad den luktade illa. Och inte av gammalt sagg (den var ju ny så aldrig använd) utan sådär äckligt som ny plast luktar ibland. Kul knulla med en sån när den luktar så. Kul knulla med den överhuvudtaget iofs.

Hur gick det där till egentligen?

"Du, lukta lite på min knulldocka!"

Postat

Hur gick det där till egentligen?

"Du, lukta lite på min knulldocka!"

😆 Nä, den låg uppblåst i kartongen han fick den i (typ sån jättestor pastakartong från Ica). Behövde ju inte stoppa näsan mot den för att känna lukten utan den luktade ju en bit ifrån med. 😛

Postat

Grönsak i sig är ju inget vetenskapligt uttryck. Vegetabilier borde ju vara mer exakt, no?

Eller är det helt enkelt bara synonymt. Bara nyfiken, är inte ens i närheten av insatt själv. xD

Vegetabilier är också sådant som kommer från växtriket, och dit räknas alltså inte heller svampar.

Postat

Finns ju sånna får-knulldockor... menar, tänk om den luktar plast o så där.

Sen när man träffar ett riktigt får nån gång så går man alls inte igång. Snopet det skulle vara då liksom.

xD

Postat (redigerat)

Vegetabilier är också sådant som kommer från växtriket, och dit räknas alltså inte heller svampar.

Var lite så jag tänkte, det känns mer exakt, medan "grönsak" är mer lite va fan som helst.

Å andra sidan finns väl många vegetabilier man inte skulle drömma om att använda som "grönsak".

🤪

Redigerat av Pico
Postat

Finns ju sånna får-knulldockor... menar, tänk om den luktar plast o så där.

Sen när man träffar ett riktigt får nån gång så går man alls inte igång. Snopet det skulle vara då liksom.

xD

Based on a true story

Postat

intressant att alla i tråden (förutom jag) tycker att svamp är grönsaker. Utanför tråden hittar jag inte en enda xD

undrar om det beror på att jag gått lite hårt fram i min retorik... :rolleyes:

Postat (redigerat)

Om det på en fryspizza står åtta till tio minuter så borde det väl räcka med högst sju om den inte var fryst när jag stoppade in den i ugnen?

För övrigt så spis-failade jag. Jag satte igång den, satte mig vid datorn, gick tillbaka, blev förbannad för att ingenting var varmt innan jag upptäckte att jag inte ställt några grader. Jag värmde ugnen nollgradigt. xD

EDIT: eller åtminstone rumstempererat... 😏

Redigerat av Micke H
Postat

intressant att alla i tråden (förutom jag) tycker att svamp är grönsaker. Utanför tråden hittar jag inte en enda xD

Svamp är inte vad som ploppar upp i huvudet om någon säger grönsak. Men jag förstår hur killis tänkte, is all. 😛

Postat

Deras tidsangivelser är ju å andra sidan rätt ofta way off så det bästa är väl kolla lite på pizzan emellanåt och hugga in när den ser som smarrigast ut.

Postat

Om det på en fryspizza står åtta till tio minuter så borde det väl räcka med högst sju om den inte var fryst när jag stoppade in den i ugnen?

För övrigt så spis-failade jag. Jag satte igång den, satte mig vid datorn, gick tillbaka, blev förbannad för att ingenting var varmt innan jag upptäckte att jag inte ställt några grader. Jag värmde ugnen nollgradigt. xD

Beror på ifall det är svamp på pizzan.

Postat

värm den 8.5 till 9.2 minuter

Cirkus

Postat

Deras tidsangivelser är ju å andra sidan rätt ofta way off så det bästa är väl kolla lite på pizzan emellanåt och hugga in när den ser som smarrigast ut.

The frosen pizza master! 🥰

Postat

Vilken är er favoritgrönsak? Min är lätt champinjoner. Åt precis en halv burk med skivade champinjoner för det är så sjukt gott. Godast är dock stekta färska champinjoner.

Gillar du oralsex också?

Postat (redigerat)

Svamp är svamp och grönsaker är grönsaker och oftast gröna.

Frukt är frukt för de innehåller fruktsocker.

Håller med Fibban, Fidden menar jag.

Redigerat av debatt
Postat

Sådär! Nu gick min sista lilla spisplattas vridratt sönder också och kom loss i näven.

Nu är det bara den stora stekplattan jag kan använda. Får bli ugnsrätter framöver.

Ingen mikro har jag heller, för det vill jag inte ha.

Hyresgästföreningen gick emot hyresvärdens krav på hyreshöjningar här med 200 kr.

Det blev ingen höjning alls! Höjning, varför det, sa hgf, och värden kunde inte

presentera någon orsak härtill. Det blev dock en lista med åtgärder, stod det.

Vad är det nu de ska hitta på??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.