Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bara att Bud är gott och Corona smakar Afrikansk Balle!

Ska man prata vad som är gott så är varken eller särskilt top notch, Schweppes citron slår ju båda vilken dag som helst.

Postat (redigerat)

Oderland e riktigt stabilt. Däremot så gör dom mest en massa uppgraderingar så att allt blir ännu bättre.

I love It! 🥰

Redigerat av Neosus
Postat

Manufrog är det bästa webbhotellet, om det var det du pratade om.

Manufrog:

De har en tråkig webbsida där man inte visar bilderna utan det blir bara vita rutor med töntiga ikoner i vänstra hörnen upptill.

Dessutom tar de saftiga priser om man vill vara reseller, per månad. Antar att det är nåt återförsäljartjafs. Dessutom verkar

de vara engelska och saftar på med flaggan mitt i alltihopa lite varstans. Överlag ger deras sida ett splittrat intryck.

De kör med förkortningar man inte begriper, SIS, AFP och allt möjligt. En oöverskådlig presentation, det verkar vara svårt

att enkelt komma igång. De har inte tänkt på användarvänligheten. Det ska inte ta mig nån tid att börja skapa en egen sida

och jag ska snabbt som fan kunna veta på deras sida vad jag ska söka efter och vad jag vill ha ut av dem.

😛

Postat

Svenska Domäner gör ju tyvärr samma uppdelning som Oderland gör, i Privat eller Företag (även om de råkar kalla dem Business).

Just nu gratis ett halvår hos Svenska Domäner. 195 kr/år annars.

Helt klart är den jag hittade - Cybersite - dyrast dock, 480 kr/år.

Vill man ha Resell hos Manufrog blir det ännu dyrare.

Postat

Minns första (och enda?) gången jag skulle skaffa plats på ett webbhotell. Det var Loopia.

Jag blev nekad. De skrev i mailsvar att jag måste ha registrerat företag om jag skulle ha cd och

såna grejer på deras webbhotell och var tvungen att välja Företag som alternativ hos dem då.

De körde också med Privat eller Företag. Det slutade med att de ville se ett registreringsbevis.

Postat (redigerat)

Exakt. Om du kör utan körkort så riskerar du inte att tappa det heller.. 😱

*smart*

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Jag har fan inte körkort å är glad att inte behövt slösa jävla massa pengar på de. Dessutom behöver man aldrig vara fyllechaffis 😛

Redigerat av Pazo
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.