Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

orka att du inte orkar klicka på texten uppe i högra hörnet där det står "visa i metrisk" 😛

Klättrade uppför en vägg där vid 12,5km? xD

Redigerat av Pico
Postat

Klättrade uppför en vägg där vid 12,5km? xD

Ja fy fan, och så var det ett par snorungar som åkte där och stegrade med sina cyklar, så då var jag ju tvungen att speeda upp så att jag kunde cykla om dem tillräckligt fort för att slippa kommentarer xD

Postat

en annan historia... Det är riktigt! Jag träffade en äckligt snygg schweizare som hade CI, men föds dö-döv o kan inte så bra schweiztyska teckenspråk trots bor i Zürich och gick på CI-klassen i hela livet...Han blev ledsen o deppad över att han hamnade i fel värld och kunde inte teckenspråk för han inte kunde komma in i högskolan där i Zürich pga dålig teckenspråk, brist på teckenspråktolkar. klarade inte av att sitta o lyssna på läraren i klassen med 100 studenter på högskolan. Han jobbar inte... Han blev förtidspensionär för alltid. Han skyller på läkaren och föräldrar....inte roligt att höra...

Postat

vi som hörande har inte förmåga den 7:e sinnen... typ övernatur t.ex... vi känner inte "behov" av denna 7e sinne.. stämmer det va?

Postat

😳

DÖVBLIND o GRAV UTVECKLINGSSTÖRD.. ohc ja de runkar massa. typ 20-25 cm kukar. Det är tur! för de runkar enbart i duschen när de duschar... Det är nog förstås.. för det är skönt .. ni kan juh minnas när ni var tonåringar o stå i duschen... lätt att få ståndis...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.