Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dt var inte jag! 😮 Grahn tog det!

Det är fult att skylla på andra! 😱

Postat

Jag är trött och irriterad och jag hatar Citygross. Enorma jävla överkonsumtionsvagnar och så vidriga jävla skärmar med REKLAM mitt i affären överallt. Bränn ner skiten.

Och det heter visst keso och kesella, de som säger cottage cheese och kvarg är såna som säger "självframkallande fotografisk film" om polaroidbilder, idiotiskt utav bara helvete.

Och så har jag säkert hemorröjder.

Postat

Vad håller pazo på med! Kollade mobilen precis för första gången på många timmar idag, var några andra som ville jag skulle med till göteborg och gå ut ikväll men jag sa nej och sen vågade jag inte kolla vad som svarade förrän nu.

Postat

Vad håller pazo på med! Kollade mobilen precis för första gången på många timmar idag, var några andra som ville jag skulle med till göteborg och gå ut ikväll men jag sa nej och sen vågade jag inte kolla vad som svarade förrän nu.

Det kanske var the thing from outer space som svarade.

Postat

jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella.

"Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!"

😛

Betvivlar dock att själva inmundigandet av en sådan rätt nånsin kommer att framstå som så värst maskulint vad man än kallar den.

Postat

Betvivlar dock att själva inmundigandet av en sådan rätt nånsin kommer att framstå som så värst maskulint vad man än kallar den.

Maskulint var en fin touch, men inmundigande säger man inte efter man fyllt 16.

Postat

Har suttit i timmar och försökt komma fram till vilken dator och vilket inspelningsprogram jag ska köpa. Lutar alltmer mot en kulram och en tamburin.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.