Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella.

"Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!"

😛

Låter mer som "här sitter och jag blandar upp havregryn i mina sura uppstötningar på burk".

Postat

Vilka folk förresten? Mongolerna och koreanerna?

nej, hur de säger det har jag ingen aning om. koreanerna kanske säger det typ arollah ablehds

Postat

Låter mer som "här sitter och jag blandar upp havregryn i mina sura uppstötningar på burk".

Ja, precis. Manligt. ☺️

Postat

konstig stavning det blev, kändes mer som arabiska när det kom i textform. byter koreaner till afghaner.

Fast de pratar persiska och pashto.

Postat

så nu är det plötsligt noga att kalla saker för dess rätta namn plötsligt? Kan du vara lite konsekvent om man får be!

Postat

Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt.

Visst, och Coca Cola om alla varianter av Cola från olika tillverkare.

Postat

Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱

Postat

Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱

Fast viktigare fråga: Vem stal det? 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.