Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag har svårt för nya bekantskaper. något gör att jag tycker de flesta jag träffar är idioter. återspeglar det ett fel hos mig eller har jag rätt?

Postat

jag har svårt för nya bekantskaper. något gör att jag tycker de flesta jag träffar är idioter. återspeglar det ett fel hos mig eller har jag rätt?

Helt riktigt. haj 5

Postat

Min pappa har alltid varit överviktig, typ 175 lång och vägt runt 90-100 kg tror jag. Nu lånade min brorsa som är 15 och också tjock en tshirt av pappa som passade bra på honom. 😛 Säger väl lite om att han också är tjock. Hittade en nyöppnad chipspåse och en dricka i en byrålåda också som han hade gömt där. 😄

Postat

Kvarg = kesella?

Nja, mer läst åt andra hållet. Kesella är kvarg, men kvarg måste inte vara Kesella. 🙂

Precis som Brie = mögelost och Camembert = mögelost, så är inte mögelost = Brie.

Postat

Nja, mer läst åt andra hållet. Kesella är kvarg, men kvarg måste inte vara Kesella. 🙂

Precis som Brie = mögelost och Camembert = mögelost, så är inte mögelost = Brie.

Jaha. Äckligt iaf.

Postat

Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt.

ja, och vissa folk säger fortfarande rollerblades.

Postat

jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella.

"Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!"

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.