Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Aha, Jo, en sitemap har jag redan. Och jag har SEO:at min sida med unika meta-descriptions för varje sida och keywords. Besvarar dock inte frågan NÄR Google uppdaterar sina databaser. 😛

Förstår det, men jag tror det crawlas rätt frekvent. Tänkte att med google-kontot kanske du kunde se sånt, jag minns själv inte.

Postat

Förstår det, men jag tror det crawlas rätt frekvent. Tänkte att med google-kontot kanske du kunde se sånt, jag minns själv inte.

Ah, det kanske görs oftare än jag trodde. Om man söker på min sida får man upp en beskrivning jag inte kände igen, som inte kommer från meta description-taggen. Och jag utgick ifrån att den var gammal, men nu tror jag vet var den kommer ifrån, och nu har jag ändrat.

Det här med keywords verkar rätt knepigt dock... 🤪 Är inte helt säker på att jag gör rätt.

Postat

Ah, det kanske görs oftare än jag trodde. Om man söker på min sida får man upp en beskrivning jag inte kände igen, som inte kommer från meta description-taggen. Och jag utgick ifrån att den var gammal, men nu tror jag vet var den kommer ifrån, och nu har jag ändrat.

Det här med keywords verkar rätt knepigt dock... 🤪 Är inte helt säker på att jag gör rätt.

Lekte lite med WP tidigare, och nya inlägg dök upp indexerat dagen efter redan.

Postat

Lekte lite med WP tidigare, och nya inlägg dök upp indexerat dagen efter redan.

Thänks.

Jag tänkte börja blogga mer seriöst. Först tänkte jag ha ett tjugotal inlägg klara, sen ska jag börja promota och skit, tänkte jag. ☺️

Postat (redigerat)

Varför drar alla 😠 :angry:

jag menar godnatt Grahn,. 🥰

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.