Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest.

😆

Annons
Postat

Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest.

mmmm

Postat

Epic shit.

Postat

När Google väl har indexerat en sida, går dom någonsin tillbaka och gör om det? Dvs, uppdaterar typ? Alltså inte om jag lägger till nya sidor, utan om jag ändrar information i existerande.

Postat

När Google väl har indexerat en sida, går dom någonsin tillbaka och gör om det? Dvs, uppdaterar typ? Alltså inte om jag lägger till nya sidor, utan om jag ändrar information i existerande.

Ja.

Postat
Dear Simone, I'm sorry for the wait

I've seen your pics, you're looking great

I'm all alone, dying for a date

I think we match, it must be fate

Poetic. Eller inte.

Postat

När? Hur ofta?

Ugh, vet inte. Men om du har google-konto kan du kolla upp lite sånt tror jag. Kolla så din uh.. minns inte vad filen kallas,

eller funktionen för den delen. Hur som, kolla ifall den är valid eller ej osv.

Postat

Ugh, vet inte. Men om du har google-konto kan du kolla upp lite sånt tror jag. Kolla så din uh.. minns inte vad filen kallas,

Checkade på google webmaster tools, hittade inget svar. 🙁 Men jag ska googla lite på det. 😛

Postat (redigerat)

Jo, SEO helt enkelt. Search engine optimization. Med sitemap.

Redigerat av Pico
Postat

Aha, Jo, en sitemap har jag redan. Och jag har SEO:at min sida med unika meta-descriptions för varje sida och keywords. Besvarar dock inte frågan NÄR Google uppdaterar sina databaser. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.