Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Kollade igenom The Watchmen nyss! Fet film faktiskt

och DINGIS! Jag kollade på den seriöst! 🙂😮

Grattis! 🙂 Hur kändes det? En livsomskakande upplevelse?

Postat
Grattis! 🙂 Hur kändes det? En livsomskakande upplevelse?

Kanske inte för liksom resten av mitt liv, men mitt "momentära" liv: ja! 😮

Jag gillar egentligen att kolla på film seriöst men man får ju aldrig tid, eller är helt stressfri i huvudet för att känna att man kan ta sig tiden 🙂

Postat
Kanske inte för liksom resten av mitt liv, men mitt "momentära" liv: ja! 🙂

Jag gillar egentligen att kolla på film seriöst men man får ju aldrig tid, eller är helt stressfri i huvudet för att känna att man kan ta sig tiden 🙂

Man får väl hoppa av skolan och bara sitta inne och kolla film är väl en lösning.

Postat

"Sitta inne" är allri en bra lösning.............................................. såattä........................................

Postat
"Sitta inne" är allri en bra lösning.............................................. såattä........................................

kolla utomhus då lixom

Postat
Fan asså... Tror jag ska bygga små högtalarhyllor att ställa på bordet. 🙂

Onödigt! Gamla böcker funkar lika bra.

Postat
Onödigt! Gamla böcker funkar lika bra.

Mjaaa... Jag har inga böcker och en bokjävel kostar ju för faan 300 kronor.

Jag blir så förbannad!!! 🙂 :) 😮

....eller nej det blir jag inte. 😱

Postat
Mjaaa... Jag har inga böcker och en bokjävel kostar ju för faan 300 kronor.

Jag blir så förbannad!!! 🙂🙂😮

....eller nej det blir jag inte. 😱

Böcker går för en femma styck eller tom gratis.

Postat (redigerat)

...men typ 6st små stödben för typ 250 spänn åsså 2st skivor typ 30cm x 30 cm för´n typ 100 spänn eller vad det nu kan kosta. Åsså en svart sprayfärg på det. 🙂

Redigerat av Neosus
Postat

"Måndagen den 7 juni mellan kl. 00:30 och kl. 03:00 sker ett planerat underhåll i internetbanken. Under denna tid är internetbanken otillgänglig." a025.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.